Ze gaan proberen om mij a.s. maandag te strippen en van sommige mensen hoor ik dat het verstandig is om dan iemand mee te nemen (mijn man moet helaas werken). Is dit echt zo? Mijn verloskundigenpraktijk zit hier op loopafstand en ik dacht dat ik wel even alleen kon gaan. Bovendien vind ik het ook niet zo'n prettig idee als mensen weten dat ik op dat moment gestript word. Hoe hebben jullie dit gedaan? (Het duurt zo'n 20 min. heb ik begrepen).
Ik ben vorige zwangerschap 3x gestript en ben 3x alleen gegaan... Ze hebben er toen nooit iets over gezegd dat het niet alleen mocht ofzo...
hmm bij mij kwam de verloskundige daarvoor even bij me thuis. Ik was ook alleen en het duurde ongeveer 5 minuten. Helaas geen effect gehad bij mij
Ik was wel even akelig na het strippen, beetje bibberig, maar mijn man was wel steeds mee (3x gestript, helaas geen effect). Denk dat je ook prima alleen kan, maar neem er rustig de tijd voor als je jezelf daarna niet zo prettig voelt! Succes
Ik zou ook gestript worden (uiteindelijk niet gebeurd, hij kwam vanzelf ) maar volgens de vk kon ik daarna gewoon weer autorijden. Ik had dus niemand meegenomen.
bij mij hebben ze het thuis geprobeerd, was alleen thuis. had wel de oudste weggebracht voor het geval het iets zou doen maar helaaspindakaas