Iemand meenemen tijdens het strippen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lori, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze gaan proberen om mij a.s. maandag te strippen en van sommige mensen hoor ik dat het verstandig is om dan iemand mee te nemen (mijn man moet helaas werken). Is dit echt zo? Mijn verloskundigenpraktijk zit hier op loopafstand en ik dacht dat ik wel even alleen kon gaan. Bovendien vind ik het ook niet zo'n prettig idee als mensen weten dat ik op dat moment gestript word.
    Hoe hebben jullie dit gedaan? (Het duurt zo'n 20 min. heb ik begrepen).

2. giraf

giraf Niet meer actief

Ik ben vorige zwangerschap 3x gestript en ben 3x alleen gegaan... Ze hebben er toen nooit iets over gezegd dat het niet alleen mocht ofzo...

3. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    hmm bij mij kwam de verloskundige daarvoor even bij me thuis. Ik was ook alleen en het duurde ongeveer 5 minuten. Helaas geen effect gehad bij mij;)

4. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was wel even akelig na het strippen, beetje bibberig, maar mijn man was wel steeds mee (3x gestript, helaas geen effect). Denk dat je ook prima alleen kan, maar neem er rustig de tijd voor als je jezelf daarna niet zo prettig voelt! Succes :)

5. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

ben 1x gestript. mijn man was er wel bij, maar was in principe niet nodig geweest hoor! succes!!

6. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik zou ook gestript worden (uiteindelijk niet gebeurd, hij kwam vanzelf :)) maar volgens de vk kon ik daarna gewoon weer autorijden. Ik had dus niemand meegenomen.

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    bij mij hebben ze het thuis geprobeerd, was alleen thuis. had wel de oudste weggebracht voor het geval het iets zou doen:( maar helaaspindakaas

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Hier deed ze het strippen thuis.

Deel Deze Pagina