zwanger of niet zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door AnissaAmina, 7 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnissaAmina

29 jun 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

de zoveelste vraag die ik stel..
    Ik ben vandaag 5 dagen overtijd
    heb rug klachten vermoeide benen en ben erg moe.Eet meer maar het rare in, in dat ik nu voor eerst in een jaar tijd geen last heb van mijn borsten ook het heb ik geen menstruatie krampen nu heb ik 3 dagen geleden en vandaag getest en beide negatief,

Nu heb ik me laten vertellen dat je het beste naar een week a andere halve week kan testen omdat je hcg dan juist hoog is... en je dan de zekerheid hebt of je dus welkom niet zwanger bent wat is hier van waar???

Gr.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi AnissaAmina,

het is inderdaad zo dat het niet heel nuttig is om elke dag te gaan testen. Indien je een onregelmatige cyclus hebt is het lastig aan te geven wat een goede termijn is om een zwangerschapstest te doen.
    Indien deze wel regelmatig is en je test negatief na je NOD is het inderdaad aan te raden na een week nogmaals te testen. Heel soms hebben vrouwen wel eens een rare uitschieter qua duur van je cyclus.
    Ik snap je twijfel, maar ik heb ook niet hét antwoord. Even geduld denk ik en over een paar dagen nog eens testen als je nog niet ongesteld bent geworden.

Groetje Brigitte

3. AnissaAmina

29 jun 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Heb 9 september positief getest... wat nog iets licht maar mag toch wel zeggen dat ik zwanger ben.. aangezien de hormonen al aardig aan getto spelen zijn!!

Spannend!

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Spannend, gefeliciteerd! Ik duim met je mee!

Deel Deze Pagina