drukkende hoofdpijn en suizende oren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Olove, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Hey Meiden,

Ik weet dat hoofdpijn een kwaal kan zijn tijdens je zwangerschap, maar ik maak me toch een beetje zorgen.
    Heb sinds vanmorgen echt drukkende hoofdpijn..drukt tegen mn voorhoofd aan en mn oren suisen ook..of mn hoofd suist..weet niet precies hoe ik het uit moet leggen.
    Gloeiende wangen..en voor de rest voel ik me heel vaagies..
    Die hoofdpijnen had ik vorige week ook..een aantal dagen achter elkaar..wordt er helemaal kriegel van. Tuurlijk voorheen ook wel hoofdpijn gehad..maar dit is toch anders..
    Mn bloeddruk was vorige week nog 135/70

Bij wie klinkt dit ook bekend..en hoef ik me geen zorgen te maken?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

klinkt als migraine of een te hoge bloeddruk, ik zou toch even bellen als ik jou was, beter het zekere voor het onzekere, hoofdpijn okay maar in combinatie met oorsuizen en drukkend? lijkt toch wel erg op een hoge bloeddruk.

3. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    dank je voor je advies.
    Het is iig erg irritant, hoofdpijn is nu wel iets minder door paracetemol..
    Ik vraag me ook af of die stijging normaal is..eerst 122/70 en vorige week 135/70 ..als ik lees hier op internet dat je over het algemeen niet hoger als 140 mag zitten..mmhmm..kom ik er toch dichterbij.

Ik heb geprobeerd de dokter te bellen..maar die hebben natuurlijk luxe werktijden. Dus ik ga morgenochtend even langs om mn bloeddruk te laten meten.

4. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    raar, ik heb ook last van oorsuizen, maar mijn bloeddruk is altijd extreem laag. Vorige week 105/60. Heb dit in mijn vorige zwangerschap ook gehad, en ging vanzelf weer weg.. Maar houd dit topic in de gaten, ben nu wel erg benieuwd.. Succes

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Prachtige bloeddruk! Je mag niet een te hoge onderdruk hebben. >90 is te hoog, waarbij 130/90 dan weer beter is dan 140/90.

Drink je genoeg? Van te weinig vocht kan je ook hoofdpijn krijgen!

Je hebt inmiddels 1,5 liter bloed erbij gekregen dat jouw hart moet rondpompen, dat kan ook voor duizelingen en oorsuizen zorgen.

Deel Deze Pagina