Ik weet dat ik moet ophouden met zorgen maken, maar ja.. het is allemaal zo nieuw.. zit nu bijna op 15 weken en heb wel een hard bolletje onder mijn navel, maar ik had verwacht dat het veel sneller zou groeien.. zagen jullie het echt met de dag veel groter worden of gaat dat zo geleidelijk dat je het zelf niet echt merkt? groetjes!
volgens mij gaat t bolletje per week een cm omhoog.. En hoever ie naar buitenkomt is volgens mij bij iedereen verschillend.
heey meiss het is logische dat je zoveel vragen hebt hoor er gebeurt zo veel met je lichaam maar daarom deze site he mijn buik groeit echt geleidelijk aan en soms merk ik het zelf niet eens maar ik heb wel een tip voor je maak foto's van je buik zeg maar om de 2 a 3 week een foto dan kan je het zelf zien hoe hart ie groeit je zult ook wel is schrikken van hee hij is helemaal niet gegeroeit maar maak je dan maar geen zorgen want dat komt dan wel weer goed hoor! ik zit nu in de 24ste week en merk nu vanaf de 22ste week dat het een groeispurtje heeft gemaakt daarvoor merkte ik het zelf niet eens dat het gegroeid was liefs ancie p.s nogmaals maak foto's van je buik is echt leuk ook !
mijn buikje groeit wel hard op het ogenblik, zeker vanaf week 13 zo'n beetje! Ik word gewoon "dikkie" genoemd! NB door een mede zwangere hahaha. Het gaat wel elke 2 weken met spurtjes zeg maar, tenminste bij mij wel! En niet iedereen groeit snel!
dat scheeld echt per vrouw en zwangerschap. collega van me is nu 28 weken en der buik begint nu pas zichbaar te worden voor andere terwijl mijn buik al met 9 weken niet meer te verstoppen was haha. bij mijn moeder zag heel de zwangerschap niks en heeft er toch 5 op de wereld gezet. als ze kwam om te bevallen vroegen ze wat ze kwam doen haha . niet leuk natuurlijk want ze zegt dat ze graag met der buik had willen pronken. vaak kreeg ze de opmerking of het er af was gekomen of mensen durfde er niks over te vragen. wel een voordeel was dat ze ook weer super slank het ziekenhuis verliet haha
mijn buik heeft de laatste 2 weken een groeispurt e ben gemaakt echt enorm vergeleken met d eeerste ben nu al zoveel dikker
Bij mijn eerste zwangerschap duurde het echt heel lang voor je wat zag. Een hele tijd leek het alsof ik gewoon wat teveel had gesnoept. Pas met een week of 26 werd het wat duidelijker, maar zelfs met 32 weken zag nog niet iedereen het. Zelfs niet in een t-shirtje. Ben nu bijna 10 weken en je ziet nog weer niks. Zal dus dit keer ook wel weer wat langer duren. Ik zal wel veel ruimte daarbinnen hebben haha. Mijn eerste kindje was namelijk in elk geval niet bepaald klein.
Ik zit nu ook op 15 weken.. Als je mij vraagt amper iets veranderd.. Dacht laatst "iets" te zien.. maar nu lijkt mn buik als vanouds... Begin te denken dat je postuur er ook wel mee te maken heeft.. iemand die slank is, en een platte buik zal eerder een "bolletje"ontwikkelen dan een persoon die stevig is en een buikje..
@annemarie: dat hoeft dus niet op te gaan hoor. Bij mijn vorige zwangerschap woog ik vantevoren 66 kilo bij een lengte van 1.76, was dus wel slank met een strakke buik, toch duurde het erg lang.
ik dacht ook dat het hieraan zou liggen maar dat is niet persee. mijn moeder was bij allemaal erg slank en zag je dus niks. ik ben zelf ook vrij slank en je zag het met 5 weken al groeien . denk als je echt overgewicht hebt en dan bedoel ik veel dat je het niet zo snel zal merken. vooral voor de buitenwereld is het dan moeilijk te zien denk ik.
Hoef ik niet meer verder te denken... ( ze zeggen ook wel het denken vooral aan een paard over te laten..) In t begin had ik zoiets van "ik hoef niet zo snel zichtbaar zwanger te zijn".. Maar heb nu toch wel zoiets van "Kom maar buik!" ok.. 7 maart moet ik nog wel in een catsuit lopen.. dus dan na de tijd maar ..
Hoi hoi bij mij kreeg ik met 15 wkn een groeispurt ineens...Foto's staan in mn album. Je buikje komt vanzelf meid
Ik heb dus al een buikje van mezelf.. doe de woensdags voor de wedstrijd dat "ding" wel even aan en vraag de meiden of t kan of niet.. ( vaak zeggen blikken al genoeg)
ik voelde me altijd dikker dan ik was.. dus voel me nou ook gewoon hetzelfde, maar mijn vriend zegt dat ik echt niet zo'n buik had.. zie het zelf alleen niet...
Ik hben nu 19 weken. Tot aan de 16 weken heb ik helemaal gen buik gehad. Toen is ie beetje gaan groeien en sinds afgelopen week zie je het ook echt. Zit zo veel verschil in per persoon.. hoog of laag dragen, naar voren of naar achteren, of je veel of weinig buikspieren hebt, of je banden al een keer eerder uitgerekt zijn etc. Wacht maar lekker af, je zult zien dat ie dadelijk en spurt krijgt!