hoi meiden Ff een vraagje. Heb sinds een week een nogal zeer stuitje, vooral met zitten en opstaan van een stoel voelt het nogal beurs! Nu ik gestopt ben met sporten, fiets ik wel elke dag naar mijn werk, tijdens het fietsen eigenlijk geen last (voel het soms heel iets) Is dit een zwangerschapskwaaltje .....of gewoon beurs stuitje....? groetjes Nicole
Ik denk dat je stuitje gewoon beurs is. Misschien heb je m gestoten zonder dat je het in de gaten had? Liefs, Duveldraakje
Nee hoor is een kwaaltje heb ik ook. Dat komt omdat al het gewicht op je bekken en dus je stuitje zit. Hierdoor ervaar je veel pijn, ik had zo erg dat ik amper kon zitten. Je doet er niks aan
is inderdaad een kwaal. ik had het eerst een klein beetje. al je banden in je hele lijf worden slapper door de hormonen. ook je stuitje zit vast door banden. als je een keer hard bent gevallen op je stuitje kun je dat nu voelen doordat hij niet meer vast zit ik ben daarbij nog een keer van de trap gevallen op mijn billen. ik lig nu al 4 weken plat door mijn stuitje....... met onwijze pijn zodat ik niet eens kan zitten
Het duidelijk een kwaal helaas. Ik had er ook zo'n last van en zo nu en dan nog steeds... Ik moest van de week op controle bij de verloskundige en nam deze vraag meteen mee. Het is idd omdat je botten weker worden en als je er al eens op gevallen bent kan het nog zeerder doen pff. Ik kon me soms niet eens omdraaien in bed. Maar het is nu weer zo goed als over, maar het komt en gaat bij mij...
Kan het ook al vroeg in de zwangerschap voorkomen? Ik heb sinds een week of 3 ook vreselijke last van mijn stuitje.. Ik had geen idee dat dat door de zwangerschap kan komen!
ik heb er ook vreselijk veel last van. vooral na een dag gewerkt te hebben ( heb zittend werk ) doet me stuitje heel erg zeer... het werd nu steeds erger daarom heb ik vanochtend een afspraak hierover bij de huisarts gehad. hij geeft ook aan dat je banden door invloed van hormonen slapper worden en je daardoor meer op de bekken stuitje steunt tijdens het zitten. dit kan op zich geen kwaad, wel kan dit naar mate de zwangerschap ook erger worden. en dan moet ik weer contact op nemen. het belangrijkste is bilspieroefening doen zodat je bilspieren zich aanspannen. en gewoon alles blijven doen wat je al deed, want doe je dit niet worden ze juist alleen maar slapper.... het zit alleen erg vervelend en doet ook flink pijn... liefs relin