Hallo hallo Ik heb sinds gisteren een niet te negeren pijn in mijn linkerlies. Ik zit 1 dag voor mijn NOD. Afentoe wat steekjes in mijn rechter lies maar gelukkig valt dat erg mee. Het lijkt net alsof iemand aan mijn been trekt of alsof ik flink heb gesport. Wie herkent dit met ongesteld worden? (Want daar ga ik maar even vanuit). En hoe verminder je dit, want het begint nu zwaar irritant te worden haha. Daarnaast straalt het ook door naar mijn bovenbeen en soms ook rug, waardoor ik haast niet stil kan zitten. Alvast bedankt!
Ik zit er toevallig net op te googlen. Ik heb het alleen in mijn rechterlies ipv linkerlies. Dus lees even mee...
Het enige wat ik vind op google is: - liesbreuk - blaasontsteking - of (zeer) vroege bandenpijn (je leest dat dit mogelijk met 6 wk kan optreden). Bij mij kan ik zowel de liesbreuk als blaasontsteking uitsluiten. En mijn NOD is pas 30jun/1 juli dus dat laatste is nog niks zinnigs over te zeggen.
Dat heb ik ook beide niet. Morgen waarschijnlijk ongesteld, zou dan ook te vroeg zijn voor bandenpijn. Denk dat dit altijd een groot raadsel zal blijven..
En ik begrijp aan jouw banner dat je zwanger bent? Gefeliciteerd!! Dan geef je me toch een sprankeltje hoop..
Ik ben ook erg benieuwd naar. Was er ook naar aan het google. Mijn NOD is ook de30 ste.. Vandaag ook spierpijn gevoel in me buik. en na het eten last van linkerlies en straalt uit naar me boven been..
Ik ben er ook benieuwd naar!! Heb het namelijk ook een soort ongi gevoel mijn nod is maandag/dinsdag denk dat het vroege ongi kwaaltjes kunnen zijn maar ook weer wat anders....
NRR ik vroeg mij af wanneer dat gevoel in je lies begonnen is? Gisteren of al eerder? In elk geval hoop ik geen menstruatie voor jou vandaag!
Het begon dinsdag avond en is gisteravond pas weggegaan. Ik hoop het ook!! Altijd spannend dit! Nog geen krampen, wel heeeel licht met een soort steekjes. Probeer niet te hopen
@nrr; ik hoop stiekem dat het goed nieuws betekend. Dat zou hoop geven gezien ik pas op 9 Dpo zit. Bij mij begon het afgelopen vrijdag, vandaag is het wat minder heftig aanwezig: maar niet weggeweest
Ik hoop het ook voor jou, nog geen menstruatie te bekennen. Wel witverlies en af en toe krampen vooral bij mijn liezen. Durf bijna niet te testen, maar ga het zo toch maar doen...
Negatief! Als het echt uitblijft doe ik morgen ochtend nog een testje. En anders op naar de volgende ronde! Ff duimen draaien vanavond maar en jij moet helemaal nog lang wachten!
Kleine update, al hele avond scherpe steekjes links onder in mijn buik. Verder geen kramp of iets en ook nog geen teken van menstruatie. Wel pijnlijke tepels en borsten. Maar dat heb ik elke maand rond deze tijd. Vind het nu toch wel spannend!
Kan ik mij voorstellen ja! Je hebt vandaag denk ik niet met ochtendurine getest of wel? Ben benieuwd naar je testje morgenochtend.
Inderdaad geen ochtendurine. Morgenochtend doe ik dus gelijk de test. Zal de uitslag weer plaatsen, want zou ook goed nieuws kunnen zijn voor jou natuurlijk.