Innestellingsbloeding??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ireen85, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ireen85

Ireen85 Lid

26 feb 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Wij zijn al een dik jaar bezig zwanger te worden en nu heb ik afgelopen zondag mijn eisprong gehad. Sinds vrijdag (dus 5 dagen later) heb ik nu wat bruin bloedverlies, echt heel minimaal. Donderdag was het even minimaal rood bloedverlies en daarna werd het bruin. Komende woensdag is mijn NOD. Wat denken jullie? Kan dit een innestellingsbloeding zijn?? Ik voel me niet echt anders... Het enige dat wel anders is is dat ik normaal na m'n eisprong ALTIJD zere tepels heb en dat heb ik nu niet gehad... Ik vind het maar spannend allemaal.. Hopelijk is het eindelijk zo ver. Ik heb dit op deze manier nog niet eerder gehad. Normaal vlak voor ongesteldheid 1 dag bruin bloed verlies en daarna meteen rood bloedverlies.

2. Nathalie4

Nathalie4 Actief lid

13 apr 2014
    178
    33
    28
    Een (poging tot) innesteling kan het zijn, maar in veel gevallen zegt dat nog niet of het echt blijft plakken. (Jammer genoeg!!!) Ik hoop het wel voor je natuurlijk. Toch afwachten, hoe spannend ook! Hoop voor een positieve test straks voor je!

3. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Ik heb ook sinds gister, 9dpo, bruinverlies. Smiddags steekjes rechts in mijn onderbuik, daarna licht bloedverlies. Echt maar uurtje en alleen bij het plassen en afvegen. Sindsdien alleen nog maar bruinverlies.. Lees ook verschillende verhalen op internet maar tot nu toe heb ik dit altijd gehad voor mijn menstruatie. Alleen nog nooit licht bloedverlies wat daarna weer over ging in bruinverlies...... Lastig he Irene 85. Ik hoop voor jou dat het een innesteling is

Deel Deze Pagina