Drukkende pijn in linker lies, bovenbeen en rug

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NRR, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Spannend hoor!! Ik hou je in de gaten! :D

2. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Vanmorgen met mijn slaperige duffe hoofd de test veel te lang in de urine gehouden. Gaf negatief aan. Nog geen menstruatie, nog dezelfde "kwaaltjes". Snap er niks van! Misschien vanavond nog 1 poging dan.

3. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    En???? Voel het vooral niet als druk maar heb heel wat hoop op jou bevestigd ;)

Hier is trouwens het gevoel nog steeds niet helemaal weg, vandaag een week geleden, over 3 of 4 dagen (denk 4) is mijn NOD

4. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Haha zie mijn berichtje hier boven!

5. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Ga trouwens ook voor jou duimen, 4 dagen lijken dan een eeuwigheid he!

6. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff je maakt het wel spannend.. ben benieuwd!

7. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    @NRR: heee bah!!! Ik had het je zo gegund een mooie dikke vette 2e streep. Maar.... Geen bloed, geeft.....

Had/ heb je naast die pijn in je lies nog verdere klachten?

Ja die dagen voelen echt als een eeuwigheid! Pfff

8. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Ja me borsten voelen zwaar, tepels doen zeer, en nu echt allebei mijn liezen doen pijn + bovenbenen. Sinds gisteravond vlagen heel misselijk en ineens is het weg. Maar dat kan alles weer zijn. Hele tijd denk ik dat ik ongesteld ben geworden. Ga ik naar het toilet -> niks!

@boefje. Ja he! Hahaha wil het nu ook wel gewoon weten!

9. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Pfff...om gek van te worden dus!

10. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Nou weer een update, nog geen menstruatie, weer een negatieve test. Wel lage rugpijn er bij, vandaag onwijs duizelig geweest en voel me niet zo top (Heb het warmmm). Daarnaast zit mijn baarmoeder mond errgg laag (sorry beetje intieme info) en is het daar zacht en opgezet (zit gewoon haast dicht) En de keren dat ik echt dacht; nu ben ik ongesteld. Was het heel veel "witte vloed". Krampjes, steekjes, pijn de liezen..alles erop en eraan. Maar het zijn niet van die heftige menstruatie krampen.

Oftewel: Geen stap verder! Hoop je wat aan deze "symptomen" hebt appelboompje. Ik wacht maar weer af tot morgen. Heb nu wel echt goede hoop! Als dit elke maand met mijn menstruatie gaat gebeuren kun je me wegdragen hahaha.

11. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Ik was toevallig net naar het topic aan het zoeken, en precies schrijf je je berichtje.

Wat FIJN dat je nog niet ongesteld bent :D

Toevallig schreef ik vanmiddag ook in het NOD forum; ik voel me echt heel erg zwanger; als het deze maand niet raak is dan gaat die klap zo onwijs hard zijn. Ik probeer reeel te zijn en te zeggen dat de mogelijkheid nog steeds groot is dat het niet raak is (zal niet de eerste keer zijn dat ik het zo hoop en het niet zo is) maar pfff deze ronde...echt heftig...

Nu maar hopen dat we allebei snel roze kleuren

12. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Ohh meid wat hoop ik het ook voor jou! Herken het verhaal heel erg. En dat gevoel he, dat kan je ook opbreken soms. Ik heb tot nu toe nog niet gehuild als ik ongesteld werd. Maar als ik morgen dan toch ongesteld word, ga ik echt even een potje janken. Dat vage en vrolijke gevoel nu...

Ook voor je eerste kindje? Houd mij ook op de hoogte he! Zou zooo mooi zijn als we allebei positief testen :)

13. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    We gaan daar gewoon voor, toch? met z'n tweeën naar de maart mama topic :) Wij gaan inderdaad ook voor een eerste kindje.

Helaas moesten we die wens wegens gezondheidsredenen ook nog even uitstellen, dus ondanks dat we in ronde 7 zitten, voelt het voor ons al wel dat we langer bezig zijn, dat is wel eens vervelend omdat gevoel en de werkelijkheid nog wel eens van elkaar verschillen op dit gebied.

14. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Vanmorgen test gedaan (denk over 3 dagen mijn NOD) maar helaas ook negatief...

15. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Ooh pffff balen zeg! Maar zegt nog niks he, hoor van vrouwen die zelfs pas 6 dagen na NOD positief testen. En het schijnt niet zo heel vaak voor te komen dat een vrouw voor haar NOD al een positieve test heeft (ook al lijken het hier op het forum heel veel). Ik stuur je allemaal positieve vibes dat je menstruatie uitblijft! Zoals je zelf ook zei: geen bloed geeft ....

(Hier nog niks te bekennen..straks maar weer testen)

16. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Update; geen menstruatie, negatieve testen. Ik kap er even mee. En wacht een paar dagen af, nog nooit zo lang over tijd geweest. Bah!

17. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Bah dat is ook frustrerend zeg :(
    Weet je toevallig wanneer je een eisprong hebt gehad?

Bedankt voor je positieve vibes en de opbeurende woorden. Ik probeer inderdaad nog maar even moed te houden.

18. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Update; veeg ik net bruin af op de wc
    Hoop niet dat ik nu veel te vroeg ongesteld aan het worden ben (heb dit overigens nooit als ik ongesteld moet worden maar goed). Misschien dan toch een innesteling? ik hoop het zo...

19. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    5 en 4 dagen voor nod bruin verlies hier!

20. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    En zwanger zo te zien??
    Had je ook een negatieve test nog voor je NOD of heb je niet getest?

Deel Deze Pagina