Ik voeg mij even bij dit topic want voel precies hetzelfde. Ook vervelende steekjes en zeurderig gevoel in de liezen en ben ook 2 dagen overtijd. Vandaag test gedaan en deze gaf negatief aan. Zo vervelend die onzekerheid!!
Hier weer een update, vanmorgen vervelende krampen en nu soms beetjes bruine afscheiding. Volgens mij gaat het dan toch doorbreken, ook al heb ik nu geen kramp meer. 4 dagen na NOD zo vreemd allemaal. Heb trouwens waarschijnlijk tussen de 10e en 12e mijn eisprong gehad (ik ben nog niet begonnen met ovulatietesten, heb altijd last van pijn in eierstok en rekbaar slijm in mijn vruchtbare periode) zaterdag de 14e herinner ik me ook flinke kramp rond mijn eierstok. Dit hield niet lang aan. Maar nu weet ik niet wat mijn lichaam aan het doen is. Ben altijd heel regelmatig. Word er nu een beetje onzeker van.. Succes dames!! Hoop op goed nieuws voor jullie
Dana; ik hoop maar dat het voor jou goed nieuws mag betekenen. Helaas is mijn bruin verlies omgeslagen vanmorgen in bloed...ongesteld dus. Ruim 2 dagen te vroeg. Dus mijn lf is niet echt lang geweest deze keer. Ga maar proberen mijn lichaam deze ronde niet te begrijpen, want dat gaat ben ik bang toch niet lukken. @NRR; meid ik hoop nog voor jou door hoor. En blijf het echt nog even volgen...1 van ons moet toch goed nieuws krijgen he?!
Helaas ben ik vanavond toch ongesteld geworden, en de klap is onwijs groot. Voor het eerst dat de tranen tevoorschijn kwamen. Op naar de volgende ronde dan maar. ben dood op ineens.. Ook klote voor jou appelboompje! Wens jou veel succes toe de volgende ronde Hoop het voor je Dana, spannend he.
Ach balen zeg...ik had zo gehoopt dat 1 van ons in elk geval met goed nieuws zou komen. Even een dikke digitale knuffel voor jou, weet helaas wel hoe je je voelt. *knuffel*
Dat is balen zeg! Ik verlies nu ook bruin bloed, heel weinig maar denk dat mijn menstruatie er ook aan zit te komen. Op naar de volgende ronde dames en hopelijk is het bij ons allen dan raak!!
Dat heb ik dus ook. En ook al 5 dagen krampachtige pijn in mn onderbuik maar vooral steken in mn lies. Over 2 dgn NOD.. ben benieuwd
Vanmiddag had ik ineens heel erg last van bloedingen en heftige pijn en schrok me kapot wat ik in de wc vond. Heb toch een miskraam gehad want vond een vruchtzakje van 2 cm in de wc mijn vorige menstruatie was ook heel raar maar twee dagen bruin bloeverlies gehad dus de huisarts zei al aan de telefoon dat dit waarschijnlijk de innestelings bloeding is geweest. Pff zit er nu toch flink doorheen. Wist niet eens dat ik zwanger was.