Dag 6 nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pasje93, 1 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pasje93

    pasje93 Nieuw lid

    1 dec 2021
    2
    0
    1
    Vrouw
    Mijn partner en ik proberen al 2 jaar om zwanger te worden. Nu hebben wij na 1,5 jaar een miskraam gehad. Bij de 12 weken echo kregen we te horen dat het hartje bij ,ongeveer, 9 weken was gestopt met kloppen. Nu heb ik sindsdien een redelijk regelmatige cyclus. (Ik ben bij een natuurgeneeskundige geweest en die heeft geconstateerd dat ik een schimmelinfectie heb. Daar krijg ik natuurlijke medicatie voor. Nu loop ik ook al een maand of 3 a 4 bij de accupunctuur.)

    Ik zou nu zes dagen geleden al mijn menstruatie moeten hebben. Maar die blijft uit. Ik heb al 3 keer getest en alle drie keer negatief.

    Volgens het ziekenhuis is er niets "mis" met mij of mijn partner. Enkel de schimmelinfectie zou een probleem kunnen zijn.

    Ik weet het gewoon niet meer. Iedereen om ons heen wordt zwanger, ook al na 1 x proberen is het raak. Ik weet dat ik onze situatie niet moet vergelijken met die van anderen, maar het is zo frustrerend!

    En dan dat mijn menstruatie uit blijft..:(
     
  2. lille

    lille Actief lid

    15 mrt 2021
    473
    560
    93
    Vrouw
    Maastricht
    Hoi!

    Misschien een idee om bij de gynaecoloog langs te gaan voor een echo? Ze kunnen dan mssn zien wat er mis is. Mocht je nog niet bij een vruchtbaarheidskliniek lopen dan zou ik eventjes naar de huisarts gaan. Het kan zijn dat het niets is maar altijd dubbel checken is wel fijn! Succes!
     
  3. pasje93

    pasje93 Nieuw lid

    1 dec 2021
    2
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie.

    Ik heb al 2x een traject gehad in het ziekenhuis en ga morgen weer bellen. Dan kunnen we het volgende traject starten. Ik zal ook de huisarts weer bellen, of zij mij in contact kan brengen met een vruchtbaarheidskliniek. Bedankt voor de tip!
     

Deel Deze Pagina