Ik wil graag een witte ledikantlaken met een paarse opdruk of motief erop. Ben al een poosje op zoek, helaas zonder resultaat. Weet iemand misschien een winkel of webshop waar ik zo'n lakentje kan kopen? Groetjes
Misschien ben je handig of ken je iemand die handig is en dan maak je zelf wat van stof: strook met paarse stof er tussen.
kun je niet een lakentje laten maken? ik heb zelf een lakentje laten maken bij www.borduurderie.nl, is erg mooi geworden, je kunt zelf aangeven welke kleur je wenst en ze is niet duur. Hier hebben ze ook leuke dingen: Dromenland Textiel, unieke baby bedtextiel en quilts.
ik heb ze zelf gemaakt, volgens mij staan ze in mijn album, en voor de wieg heb ik er 1 gehaald bij prenatal, paars met zilver....wrs hebben ze die ook gewoon in ledikantformaat....en koeka heeft ook lakentjes met paars!!
koeka, fabs world, esthex: De Trappelzak Online Babywinkel koeka, fabs world, esthex: De Trappelzak Online Babywinkel koeka, fabs world, esthex: De Trappelzak Online Babywinkel En volgens mij heeft Cottonbaby de bekende geruite lakentjes ook in het paars.
wendy: het merk taftan heeft ze en cottonbaby heeft ze ook. Ik weet niet waar je woont maar in de winkel waar ik werk hebben we volop keus zowel druk als heel rustig.
Heb mijn lakentjes ook zelf gemaakt. Wilde roze met oranje. Heb lint gehaald en dit op een lakentje gestikt. (goedkoop laken van de Hema ) lint had ik op de markt gehaald super leuk en goedkoop. Krijg er veel leuke reacties op!