Update , binnen 15 min waren we door de security . We mochten eigenlijk pas 3 uur van te voren de koffers inchecken. Maar het mocht van de stewardes al gewoon meteen. Dus toen dacht ik nog van wow dan zal het wel heel druk zijn. Maar we waren binnen 15 mjn door security. De rij bij de starbucks is serieus langer.....de man van security zei wel dat het bijv afgelopen maandag kei druk was. Het js dus geen garantie. Veel.plezier vlg week!
Het reisbureau heeft gezegd dat om 6 uur aanwezig voldoende is, wij vliegen 8.15. Geen idee of wij het moeten aanhouden, denk dat wij half 6 doen. Zou lullig zijn als iedereen devlucht mist, is een team uitje van man zijn werk dus totaal 60 man die mee gaan
Hee @Liekje81 Vertrek jij vrijdag? Heb je al iets gehoord over vertragingen ofzo? Hoe laat ben jij op Schiphol (je vliegt toch om 7.00?) Wij gaan over een paar weken, maar heb nu al de kriebels. Ik hoorde op de radio dat ze deze drukte de komende maanden nog wel verwachten.
Ja vrijdag 7 uur. Schiphol zegt datvde verwachte wachttijd bij de security 15 tot 90 minuten is om die tijd. Als we om 14.30 zouden vliegen staat er meer dan 90 minuten. Ik vind het heel lastig! Er is dan niks open daar en als je dan na een half uur overal doorheen bent, zit je dus nog ruim 3 uur te zitten.
Het wachten van de security vind ik nog niet eens zo erg, maar het uren in de rij staan zonder de zekerheid te hebben dat je je vlucht gaat halen. En al die tijd staan, zonder gewoon naar het toilet te kunnen?! Wij vliegen ook om 7 uur, dan uitgaande van 4 uur daarvoor aanwezig én bijna 2 uur (!) reistijd is om 1 uur vertrekken. Zucht, ik weet dat vakantie zeker in deze tijd een luxe is maar zo voelt het nu nog niet.
Schiphol is toch 24 uur per dag open? maar buiten dat zo interessant is het allemaal niet dus je verveelt je toch snel.
Ik ga er maar weer het beste van maken, als wij lang moeten wachten is er een troost dat ik daarna maar 2 uur hoef te vliegen ipv 14 uur De reisorganisatie zegt bij onze vlucht 3 uur van te voren, groep 2 van het team uitje moet 4 uur van te voren zijn omdat het later op de ochtend is.
Nee hoor. Er is bv alleen 1 Starbucks open. Veel vanaf 6 uur pas. Dus ik neem zelf maar wat te eten mee. Winkels geen idee, kon dat zo gauw niet vinden. Maar je kan dan in elk geval een beetje de tijd doden.
Ik ga ook voor 3 uur van tevoren. Schiphol geeft nog steeds aan 15-90minuten wachttijd. De vluchten later op de ochtend en in de middag 90+.
Poeh, 2 uur reizen is echt niks nee. Ik woon er niet ver vanaf. Parkeer auto op mn werk en dan 15 minuten met de nachtbus.
Ik begin het nu toch wel somber in te zien voor onze reis. We gaan in de herfstvakantie en de laatste berichten zijn dat ze weer flink wat vluchten willen schrappen. https://www.rtlnieuws.nl/economie/bedrijven/artikel/5333475/weer-vluchten-geschrapt-op-schiphol-sunweb-vreest-voor Lekker dan, zitten we straks eerst 2 uur in de auto, dan een paar uur in de rij en dan gaat het niet door. @Liekje81 Ik hoop dat het voor jullie morgen gewoon lekker rustig is en dat het een fijne vakantie wordt!
Ik was er vanmiddag rond 16:45 met 15 minuten doorheen. De rij in de Starbucks was inderdaad langer dan 30 minuten
Nou, wij waren dus om 3.30 op Schiphol. Staan redelijk voor in de rij. Alleen is de security pas vanaf 5 uur open. Dus we staan nog ff.