Toetie kan lopen!!!!!!!!!! Ik ben zo trots op hem, nu wil ik goede flexibele loopschoenen voor hem kopen. Hij heeft nu nike air maxjes maar ik vind de zolen erg hard. Ik weet niet wat voor schoenen ik moet kopen en waar moet ik op letten? Ow ja, hij heeft nogal platvoeten(van zn vader) Iemand tips?
Als ik jou was zou ik naar een goede schoenenwinkel gaan en je daar goed laten adviseren. Zeker als je al weet dat de voeten een apartere vorm hebben (platvoeten) dan zou ik niet zomaar zelf iets gaan kopen.
Ik zou de nikes even opzij leggen, die zolen zijn erg dik en stug. Niet zo goed voor de kindervoetjes. Ik heb voor mijn dochter schoenen van Le petit shoes met een flexzool, ze loopt nog maar net...... Verder ben ik fan van Pinokkio schoenen. Erg goede schoenen voor kids (maar er zijn een hoop goede schoenen, ga gewoon naar een speciaalzaak).
Ik heb me laten vertellen dat de schoentjes van shoesme alleen nog goed zijn wanneer ze niet/max. 6 weken zelfstandig los lopen... daarna zijn ze te soepel!
Ik zou even naar een goede schoenenwinkel gaan en je daar goed laten voorlichten. Ook even goed de maat op laten meten want dat is ook erg belangrijk!
De enige schoenen die Jayden krijgt zijn Shoesme's. Zijn echt zulke goede schoenen. Naar mijn idee is er gewoon niets beters. En zijn ook gewoon zo leuk vind ik zelf.Shoesme heeft idd soepele schoenen maar die kun je alleen eerste 2 maanden aan. Daarna stap je gewoon over op shoesme echte schoenen.
Zo Zie je maar dat smaken verschillen want ik vind die van shoesme echt 10x niks... Mijn zoontje loopt nu een maand of 3.5 en hij heeft meestal zijn bikkembergs aan!
Jayden had ook een aantal keer Bikkembergs. Maar was voor erbij. Volgens de schoenenwinkels waar ik geweest ben zijn ze niet zo goed voor de voeten. Tenminste dat standaardmodel. Ben in diverse winkels geweest en allemaal verkiezen ze schoesme boven bikkembergs qua loopcomfort. Maar idd smaken verschillen. Zijn overigens wel hele mooie schoenen.