Hey hey, ik schaam me hier best wel voor maar ik durf nu ik zwanger ben dus geen sex meer te hebben... Ik heb nu tot 2x een MK gehad en alsof de duivel ermee speelde was dat elke keer na de sex.. en nu ben ik dus voor de 3e x zwanger en ik durf het niet meer aan. :'( Mijn vriend begrijpt het en zegt ook meis het hoeft niet en ik snap je ongerustheid maar echt ik voel me zo lullig Kennen meer meiden dit???? Liefs Djonna
Ik heb het ook! Alleen moet ik zeggen dat ik ook echt geen behoefte heb. We hebben het vorige week toevallig toch gedaan en het deed pijn en heb de hele dag nog pijn in mijn baarmoeder gehad. En toch staat inderdaad overal dat het absoluut geen kwaad kan maar ik doe het toch voorlopig ff niet.
MamaAniek, Precies!!!! Iedereen zegt tegen mij joh kan geen kwaad en ach dat moet gewoon lukken hoor... maar heb nu al 2x een MK gehad en 2x nadat ik sex heb gehad.... nou dan maar even 40 weken niet voor mijn kerel en ga ik wel aan hand en spandiensten beginnen maar ik durf gewoon echt niet!!!
Ik snap dat je het dan niet durft. Misschien dat je je wat zekerder voelt als je voorbij de 12 weken bent! Want als jij er zelf nog wel behoefte aan hebt is het wel sonde om het zolang niet te doen. haha Want na die 40 weken zal het nog wel even duren. Je moet doen waar je je goed bij voelt! En je vriend moet maar gewoon begripvol zijn.
ik had dat ook en had toen nog geen miskraam gehad. Ik heb trouwens 2 keer de gehele zwangerschap geen sex gehad. Had daar een slecht gevoel over. Ik heb me echt niet lullig naar mijn man toe gevoeld hoor. Sex is toch iets voor jullie samen? En geen must of iets wat hij nodig heeft om te overleven ofzo... Mijn man zou niet eens willen dat ik het voor hem deed.
Wij voelen ons er allebei onzeker bij. We maken het wel op een andere manier gezellig. Op de één of andere manier voelt het gewoon niet fijn, heb ook 2 mk gehad en ook beiden na de seks. Ook wel weten we dat dit er los van staat, voelt het gewoon niet goed. We hebben het hier samen over gehad en vinden het een prettiger idee om 'andere dingen' te doen dan de daadwerkelijke daad. Nu ik het kindje goed voel vind ik het ook wel weer een raar idee, lig je gezellig te knuffelen, begint het kindje opeens te schoppen hihi.
Gelukkig heb ik dit niet hoeven mee maken, want ik kan me voorstellen dat je na twee keer zoiets hebt van... oke dan maar niet... Wij hebben ook niet zo vaak seks maar ik heb er wel behoefte aan ( ja, het is gewoon een gevoel, we hebben samen een kindje gemaakt wat in mij groeit... Pure liefde, en dat voelt als iets wat je samen te vieren hebt... ) Maar je kunt toch ook elkaar lekker knuffelen, zoenen, strelen en alles wat zonder penetratie kan gedaan worden? Soms net zo fijn en als je dit zonder angst kunt doen ( wat toch wel handig is tijdens het vogelen) en op die manier kunt genieten van elkaar is het toch ook best? Heel veel liefs, luister naar je gevoel!
Ohnee meiden zo bedoel ik het ook helemaal niet hoor!!! Mijn vriend wil echt geen sex hebben als ik me er niet goed bij voel en die zegt zelf ook van zullen we maar even wachten.... Mijn kerel is de begripvolste man van de hele wereld hoor en heeft ook alles voor me over maar ik voel me lullig omdat een man ook behoeftes heeft zeg maar.... En ik ben zo bang voor weer een mk en ik laat mijn angsten teveel meespelen... huilbuien, hyperventileren en ga meestal behoorlijk uit me stekker door de hormonen.... Ik ben gewoon zo ontzettend bang!!!!
Een man heeft zeker zo zijn behoeften ja, maar een man vindt het net zo fijn als hij op een andere manier verwend wordt dan door de daadwerkelijke daad. Praat er met hem over, mij zat het ook dwars en toen ik het er met mijn man over heb gehad bleek dat hij momenteel toch ook minder de behoefte aan seks had dan voorheen, hij vindt het ook een pretiiger idee om ons op andere manieren te amuseren.
Dank je wel december echt dit geeft me weer moed... Ik ga het er vanavond onder een heerlijk glas ...... limonade..... maar over hebben.... Zucht wat is dit moeilijk zeg.... hoop zo dat het nu goed gaat...
Ik heb met 8 weken een miskraam gehad, en dat begon ook na de seks. Mijn placenta zat zeg maar voor de baarmoedermond ofzoiets, ik weet niet of de seks inderdaad de reden was dat de miskraam in gang werd gezet, maar denk dat als ik weer zwanger raak dat ik ook erg bang zou zijn om seks te hebben.
Fijn.... Ben niet de enige Vanochtend geprobeerd maar ik voel me te onzeker!!! Eerst maar eens de echo zin dat alles goed zit! Succes meiden en fijn dat onze kerels zo begripvol zijn! Liefde
Héél herkenbaar! De vorige keer dat mijn vriend en ik seks hadden gehad kreeg ik ook een miskraam. Ik heb altijd een beetje gedacht dat het misschien daar aan kon liggen. Nou voelde ik me toen wel heel anders dan dat ik me nu voel. Ik was de avond voordat ik een miskraam kreeg echt ziek. Spugen, lijkbleek, zo slap als een vaatdoek, alles er op en er aan (sorry voor de details). Nu hebben we gisteren de bevestiging gekregen dat het weer raak is. Helemaal blij natuurlijk En nu merkte ik ook direct dat ik ook echt niet zit te wachten op seks. Alleen het idee al... Mijn vriend en ik hebben het er gisteren over gehad en hij snapt helemaal dat ik wil wachten totdat ik mezelf weer wat zekerder voel. Dat dat kan betekenen dat we pas over 6/7 weken weer vrijen vindt hij geen probleem. Er zijn nog zat andere dingen te verzinnen Maar bottom-line: volgens mij is het heel normaal dat je daar als vrouw onzeker van kan worden. Zeker bij de eerste. En supergoed dat we het op deze manier bespreekbaar maken!