OOh balen he. Hier is een jongen in de wijk, die iedere zomer in de tuin doet trommelen. Ik word er vaak helemaal gek van, maar helaas niks aan te doen. De jongen komt ook met de trommel door de straat, pfff wat een herrie. En zo vals.
Niet heel topic gelezen... Maar voor een normaal drumstel zijn er "oefenmatten" te koop die het geluid dempen...(Rubberen pads die je op de trommels legt) Misschien tip die je kan geven? Een electronisch drumstel, drumt heel anders dus kan me wel voorstellen dat mensen daar niet voor kiezen...
Ik snap echt wel dat het behoorlijk irritant is... Hebben ze geen schuurtje die ze geluidsdicht kunnen maken of zo (of een tuimhuisje). Mijn vader drumde ook en die zat altijd in de schuur haha.
Kan hij niet in een oefen ruimte gaan spelen? Dat idiote gedoe dat we elkaars pokke geluid maar moeten accepteren. .pff asociaal! Ik huurde vroeger en had trommelende buren boven me en die werden door de woonstichting verplicht om dat elders te doen waar er niemand last van ondervond. Sterkte ts!
Ik begrijp je wel hoor, 2 uuris behoorlijk lang! En drummen wordt ook snel eentonig. Mijn vriend drumt ook, maar gelukkig niet in huis! Hij zit in een band en zij repeteren 1x per week in een repetitieruimte. Ooit had hij wel een drumstel thuis maar drumde vervolgens bijna nooit omdat hij de buren niet tot last wilde zijn. Mijn zoontje heeft wel een drumstel op zijn kamer staan, maar hij drumt nooit. Heeel af en toe eens 5 min. We hebben dat gemeld aan onze buren en ze zeggen dat ze er nooit last van hebben. Binnenkort maar eens opruimen, het ding staat voornamelijk stof te vangen. Sterkte met de overlast!I