Braadstomen van Maggie (knoflooksmaak) Ik knikker een hele kilo kippenpootjes in de zak Eten we met zijn 2en 2 dagen van. Met kipfilet ook erg lekker. Komen ze heerlijk mals uit de zak ipv droog uit de pan
Ik heb de vorige keer bij het braadstomen ook uienringen en sperzieboontjes gedaan (diepvries) en ook dat was erg lekker.. oke, beetje vet van de kip erdoor haha... En ik vind juist het malse lekker van het braadstomen.
mag ik je iets vragen over die rollade?! hoelang doe je die rollade in de oven dan?! en hoe zwaar is die rollade?! dit wil ik wel eens proberen dan...
Dat braadstomen ga ik zeker een keer proberen. Maar gister de kip 45 minuten in de oven gehad op 200 graden (2x gedraaid), en ze waren lekker bruin en krokant. Vriendlief is dan de proefkonijn en hij vond ze heerlijk , en zeker voor herhaling vatbaar (doe ze eigenlijk altijd in de pan bakken). Dus het was gelukt.
Wassen jullie ook je kip voordat hij de pan in gaat??? Ik dus wel.. Al die bloedklontjes en viezigheid wat er dan van afkomt.. brrrrr
ik doe de kip ook altijd in de oven, vind ik lekkerder dan uit de pan, waarom weet ik maar goed . Zet de oven op 180 en dan 40 minuten (heb dan wel kuikenbouten en geen drumsticks) en die zijn dan lekker mals met een krokant korstje als ze eruit komen.
nee ik was hem nooit, haal de kip altijd bij de slager en die zien er altijd super uit, nooit geen bloed aan enzo
Dat braadstomen vind ik echt zo'n misleiding. In het reclamespotje zie je die kippetjes met een krokant korstje in de zak zitten. Wie daar in trapt...... Nee hoor, geef mij maar een kippetje met een heerlijk krokant velletje. En idd, marineren scheelt een hoop bereidingstijd.