Ik moest net naar de wc en toen zat er een drup bloed in me inlegkruisje, op het papier van de vk staat: slijmverlies met licht bloedverlies heeft geen betekenis, dus hoef ik niet te bellen. Maar schrok hier wel even van! Tis maar 1 drup ofzo maar wel raar, zou het dan bijna gaan beginnen ofzo? Iemand dit ook gehad? Heb een beetje last van me buik wat krampen onderin. Maar niet heel erg ofzo. En de baby is superdruk vandaag.
Bloedverlies kan idd het begin zijn. kan ook zijn dat je je bloedprop bent verloren of deze binnenkort gaat verliezen. Heb je toevallig gister nog sex gehad? of iets te hard afgeveegd? kan namelijk ook een gesprongen adertje zijn.
Ik heb hierover een paar daagjes terug ook een topic gezet, ik heb het ook. Nu al 4 dagen (niet achtereen)/ Be al twee keer naar het ziekenhuis gemoeten want hier zeggen ze dat het er niet bijhoort. Maar nu ik jou zo hor dus wel. heb verder nergens last van dus ja en ze konden ook niets vinden bij ctg en inwendig onderzoek en echo's. Wel 1,5 cm ontsluiting twee weken terug verder niets...
ik heb het nu nog niet weer gehad. ja heb wel sex gehad gister maar dan zou dit wel laat zijn toch. nou wel spannend, ik hoop ook dat de bevalling niet te lang op zich laat wachten,heb het gevoel dat me buik op knappen staat!
de eerste keer vroegen ze daar bij mij oom naar en toen hadden wij dat ook maar deze afgelopen keer weer niet dus ja, of dat het ook daadwerkelijk is...