vraagje

Discussion in 'Zwangerschap' started by lilliby, Jun 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    :Dhoi, had een vraagje, als je op 2 maand een mooie echo hebt en het hartje gezien en gehoord, is het dan waar dat de kans op een miskraam erg afneemt?

liefs,

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

de kans is idd veel kleiner nu je het hartje hebt gehoord, maar garantie heb je nooit.
    De kans is echter groter (97%) dat het goed gaat dan dat het fout gaat.'
    helaas hoorde ik wel bij die 3%.Wij hadden met 8weken hartje gehoord en met 12weken echo bleek het te zijn overleden met 9weken en 2 dagen.
    Maar onthoud goed, de kans is erg KLEIN!

3. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Het is inderdaad moeilijk te beantwoorden deze vraag!
    Ben het eens met butterfly1984...De kans dat het fout kan gaan is klein, maar garantie heb je helaas nooit al heb je een mooi kloppend hartje gehoord...

Zo was onze ervaring dan ook: met 7 weken en 9 weken mooi kloppend hartje gehoord en met bijna 12 weken hartje gestopt met kloppen waar wij achterkwamen met ongeveer 13 weken

MAAAARRR dit zeg ik niet om je af te schrikken, maar alleen duidelijk te maken dat het altijd mis kan gaan maar daar gaan we niet vanuit! :)

Jij hebt een mooi hartje gehoord en die kleine houd zich hopelijk goed vast want idd zoals butterfly dus al zei en ik t eens ben met haar is de kans erg klein dat t mis gaat nog!

Geniet van je zwangerschap meid en gefeliciteerd -x-

Share This Page