Oh daar heb ik ook last van vooral bij het niezen of hard lachen idd. Dan ren ik gelijk naar de wc anders ben ik bang dat ik het niet volhou hahah
hier nog iemand heeft er ook last van:s had het al voor mijn zwangerschap. ze denken dat ik het met geboorte heb gedragen.. en ja rond mijn 19 /20 e begon het allemaal ze d8en een blaasverzakking later was het dat mijn bekkenbodum verslapt is. nu ik zwanger ben en alles zwaarder word heb ik ook last van urine verlies. loop de hele dag met inlegkruisjes. en krijg ze gelukkig nu vergoed door de cz.. ik loop ook bij een bekkenfisiotherapeut, en moet trainingen doen. en als ik dalijk bevallen ben dan gaan ze inwendig kijken wat er precies aan de hand is.. want door trainingen word het een beetje minder maar niet veel:S dus ik ben benieuwd ik ben nog jong dus het valt nog gelukkig allemaal te verhelpen..
ik heb er ook last van moet echt inlegkruisjes dragen voor de veiligheid heb al 2 x in mn broek gepist en als ik moet plassen en niet binnen 2 minuten op de wc zit...dan drupt het :x kan dus niet meer net als een week of 16 geleden eerste nog vlug ff wat anders doen voordat ik ga plassen