Hoi, Sinds afgelopen maandag doe ik mee met MvM. Ik plas iedere keer in dat kannetje en giet het daarna in die fles. De eerste fles heb ik nu helemaal vol. Ben met de tweede bezig... Maar nu zie ik op het infopapier staan dat je 2 kratjes en dus 8 flessen krijgt, zodat je iedere dag een andere fles kunt gebruiken i.v.m. nare luchtjes. Ik heb dus maar 1 kratje en 4 flessen en gebruik 1 fles 2 dagen. Gebruik hem dus gewoon tot ie helemaal vol is. Hoe is dat bij jullie?
Ik deed ook gewoon 1 kratje per week (ook ivm werk), tegen mij was gezegd dat je maximaal 2 dagen met 1 fles mag doen. Stinken doen ze toch wel!!
Dat hebben ze tegen mij helemaal niet gezegd. Ik maakte de fles vol en daarna de volgende, soms deed ik 3 dagen over een fles. Nooit commentaar op gehad.
Ik doe ook mee en krijg voor elke week 8 flessen. Ik moet alleen zelf de flessen weg brengen en nieuwe mee nemen. En er waren gister geen schone flessen meer dus dat was wel balen. Nu kunnen we ze vanavond ophalen.
Wij kregen ook maar één kratje per week. Heb de flessen gevuld totdat ze vol waren, en dan pas de volgende gebruikt. Nooit niks van gehoord, dus zal wel goed zijn!
Ik maakte ze ook eerst vol. Kreeg niet altijd alle flessen vol dus soms kregen ze er een paar lege bij terug.
Ik kreeg er ook 8 maar er is nooit gezegd dat ik elke dag een andere fles moest pakken. Vond het ook al zo veel, zat me elke keer af te vragen hoe mensen het voor elkaar kregen al die 8 flessen vol te maken?! In een goeie week had ik er maximaal 2,5 vol... ik ben niet zo'n zeikert
Tegen mij is toen gezegd dat ik 1 per dag moest gebruiken of deze nou vol was of niet. Dit ivm met het behouden van de kwaliteit van het urine. Je zou denken dat als dit zo belangrijk is, ze dit wel aan alle dames vertellen..... beetje vreemd. Doordeweeks lukt het me meestal niet om een fles vol te krijgen, in het weekend wel omdat ik dan natuurlijk veel meer thuis ben.
Tegen mij is specifiek gezegd dat het niks uitmaakt, of je iedere dag een nieuwe pakt of ze vol maakt. Er zit ook een conserveringsmiddel in, daarom stinkt het zo. Het lijkt mij dan ook niet uit te maken dat je er langer dan 1 dag in piest.
Ik pak elke dag een nieuwe fles. En sommige dagen als ik heb gewerkt vang ik alleen mijn ochtendurine op is lekker veel hihi. En soms komt het er niet van en blijft een fles leeg
Haar verhaal was dat ondanks de conserveeringsmiddel er elke keer lucht bij komt als je het flesje opent doet, wat mogelijk effect heeft op de vorige plasjes.ik heb er verder ook geen verstand van, als ik maar een ander mee kan helpen. Heb der 8 per week, dus had ik sowieso al elke dag een nieuwe gepakt :-D
Ik maak elke fles helemaal vol. Meestal in 2 dagen en soms in 3. Tegen mij is dat ook specifiek gezegd dat ik ze helemaal vol moet maken. En de ene week heb ik meer flessen vol dan de andere maar zorg altijd dat 'mijn voorraad' om in te plassen 8 flessen is
ik kreeg ook maar 4 flessen per keer en plaste de flessen vol tot ze vol waren. meestal hield ik er dan ook 1 over. Vandaag de laatste dag! morgen krijg ik als het goed is geen nieuwe flessen meer.