drupje rose vocht!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunlight, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hallo meiden

hier ben ik weer na een paar weken eruit te zijn geweest.
    ik heb weer een vraagje.
    ik ben laatst begonnen met provera om mijn ongi op te wekken.
    ben nu vier dagen na mijn laatste pil
    ik heb al twee dagen last van een beetje krampen. en had steeds creme achtig vocht zoiets had ik nog nooit gehad dus ik dacht misschien mijn eerste ei sprong ik moet deze maand beginnen met clomid.
    maar nu had ik vanmiddag een tampon voor de zekerheid in en nu had ik een drupje roze vocht niet echt bloed en daarna weer in een nieuwe tampon maar niet echt ongi nog

kan dit mijn ei sprong zijn geweest en dat ik nu een innesteling heb gehad?
    ik hoop het zo maar het zal wel weer niet.
    zit nu op dag 29. en zat altijd op een cyclus dag van 33 tot 35 dagen de laatste maand 47 dagen vandaar provera kan het dan zijn dat ik op dag 29 een innesteling kan hebben gehad? heb nu niet meer last van buikpijn.

aub help

liefs

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Het kan alles zijn hoor.. Ik had ook roze op wc-papier, maar bijna een week later werd ik ongesteld. Laten we hopen dat het bij jou nu goed zit. Maar je weet het nooit je kan maar 1 ding en dat is afwachten.

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja dat is zo, maar mijn gyn zei als je na twee dagen nog niet ongi bent geworden moet je bellen dat heb ik gedaan en eerst getest natuurlijk maar was nega en nu dus dit vanmiddag. ze zei je moet afwachten dit was niet mijn eigen maar een inval gyn. dus ik dnek ja misschien toch een innesteling je mag het niet denken maar na 14 maanden hoop ik het toch een beetje wie weet toch voor het eerst een ei sprong dnek je dan

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    als je sinds 2 dagen last hebt van een beetje kramp kan je nu volgens mij nog geen innesteling hebben. Dit gebeurt als ik het goed heb vanaf de 6e dag.

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik heb ook eens provera moeten slikken om mijn ongi op te wekken. Bij mij was het op de derde dag na de laatste pil al erg ongi. Maar de gyn heeft me van te voren gezegd dat zelfs een hele lichte bloeding al goed was. Volgens mij krijg je bij provera geen eisprong hoor. Is juist bedoeld om alle overtollige slijmvlies af te scheiden. Ik denk dat het drupje roze de voorbode is van je ongi. Je hoort wel vaker dat het na de provera nog even kan duren voor het doorzet.

Alvast succes met de clomid! Bij mij was het de derde ronde raak! ;)

6. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoe bedoel je dit gebeurd vanaf de zesde dag?

ja ik heb al langer last van krampjes maar ik dacht dat hoort bij de pillen die ik heb.
    maar ik heb nu twee dagen ergere krampen dat ik dnek nou kan straks ook wel ongi worden maar niet zoveel pijn dan als ik normaal heb ja kan het niet zo goed uitleggen hahaha

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    tezz: oke dus dan moet ik maar geen hoop hebben
    nee ik weet dat het geen ei sprong opwekt maar ik hoopte dat ik nu uit mijzelf een ei had gekregen snap je en dat ik nu gewoon raak was door ons zelf zeg maar zonder die hormonen. dus eigenlijk moet ik deze dag dan ook al meetellen als cylcus dag?
    want moet voor dag 12 dan een afspraak maken voor inwendig onderzoek!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Sunlight: innestelen van een bevrucht eitje gebeurd tussen 5 en 10 dagen na je eisprong.
    Overigens had ik van de provera ook weinig ongi-krampen. Het kwam er alleen met bakken uit! :confused: :oops:

9. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    tezz: ja bij mij us niet echt een heeeeeeeeel klein drupje roze vocht. ik weeet echt niet wat ik hiervan moet denken. ik weet ik moet gewoon afwachten maar dat ik zo ongelooflijk moeilijk.

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Sunlight: ik zou als ik jou was nog even een paar daagjes afwachten om te bepalen wat je eerste cyclusdag is. Daar heb je nog wel even de tijd voor, aangezien je pas op dag 12 terecht kan. Bij mij in het zh kon je met een dag of 5 al wel een afspraak hebben hoor!
    Kan best zijn dat de echte ongi nog door moet breken. Kan nog een dag of 2 duren misschien. En als het niet meer wordt, zou ik eerst even overleggen met de ass.

En bel voor je afspraak op de dag dat je begint met de clomid.

11. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    maar wanneer moet ik beginnen met clomid als ik niet weet wat nou mijn echt eerste cyclusdag is.
    als elke bloeding een bloeding is moet ik dan deze dag ook mee rekenen of niet?
    og gewoon tot het echt door breekt die dag als eerste dag aan houden. ik vindt het best wel moeilijk zo.
    mijn gyn zei we hebben het erg druk dus als je ongi word gelijk dezelfde dag bellen voor een afspraak voor dag 12 voor follikel meting

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    tja...ik zou 1 drupje roze geen ongi noemen. Ik heb het toen aan de gyn gevraagd en de eerste dag met echt helderrood bloedverlies rekenen ze als eerste dag.

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @sunlight: tezz zei het al dat je innesteling plaats vindt tussen dag 5 en dag 10 na je eisprong.

succes !

14. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    sniffy: ja bedankt ik zag het staan. over 7 dagen moet ik ongi worden met een cylcus van 35 dagen maar ja we moeten maar afwachten ik heb nu geen hoop meer. dus ik wacht op de duiveltjes bedankt voor je reacties

liefs

15. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Een innesteling zou het ook bijna niet kunnen zijn.
    Vriendin van mij moest dit ook gaan slikken om haar menstruatie op te wekken maar moest van te voren echt een zwtest doen om er zeker van te zin dat ze niet zwanger was omdat het anders als abortuspil kan werken.
    Ikhoop dat de duivel snel langs komt en je meer zekerheid hebt en met clomid kan beginnen

16. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    buikje essie: nou vanochtend zijn de duiveltjes gekomen en heb ik een afspraak gemaakt bij de gyn! nu over drie dagen met clomid beginnen ik hoop dat bij de gyn gelijk resultaat is te zien en we nu voor het eggie kunnen klussen en dat ik ooit een posi test in mijn handen mag vast houden

liefs

17. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Weer een stap dichterbij dus dat is wel heel fijn! Ik wil je heel veel succes wensen en die test..die komt er wel!

18. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    nou ik hoop dat je gelijjk krijgt!
    en bedankt die succes heb ik wel nodig

liefs

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Sunlight: Ik vind het heel jammer voor je dat je ongi toch is gekomen. Maar nu kun je tenminste 'fris' en met een duidelijke eerste cyclusdag aan de slag he! Ik hoop dat de clomid voor jou net zo goed gaat werken als het voor mij heeft gedaan ;)

Deel Deze Pagina