Hier even een vraagje voor de ervaringsdeskundigen onder ons. Ik ben bezig met zwanger worden en ik zit pas in de eerste ronde dus ik besef heel goed dat het echt niet in 1x raak zal zijn maar toch..... Ik heb afgelopen zaterdag mijn ei gehad en heb nu sinds gisteren het gevoel in mijn buik of ik ongesteld moet worden. Vannacht werd ik daar ook zelfs wakker van. Vanaf vandaag heb ik een ontzettend moe en zeurderig gevoel in mijn onderrug. Na mijn weten heb ik dit anders nooit. Is het mogelijk dat dit al symptomen zijn na zo`n korte tijd? Misschien wil ik alles ook wel te graag hoor maar voel toch wel echt van alles. Ben gewoon benieuwd of je al voor je nod symptomen kan hebben die duiden op een zwangerschap. Bedankt vast. Groetjes
Is denk ik ontpillen, je lichaam kan je zo in de zeik nemen. Weet er helaas alles van Je weet het pas zeker als je een posi-test in handen hebt. Heel veel succes
Duidelijk ontpillen sanne.... ik weet er ook alles van. Idd je lichaam kan je echt in de zeik nemen hoor! xxx Kat
De dames voor mij hebben het al gezegd.. dit duidt zeer duidelijk op ontpillen.. Hoop alsnog dat je snel een positest hebt!
Ja hier nog zo iemand...denk ook ontpillen. Ik vraag me alleen af hoelang zoiets duurt...ben 10 jaar aan de pil geweest en ben sinds november 2007 gestopt...maar nog steeds een onregelmatige en lange cyclus, lijkt me sterk als dit nog steeds ontpillen is?! Knuf
Tja ik denk ook steeds elek mand dat ik wat voel. erg moe en soms misselijk of buikpijn. Maar toch nog steeds niet zwanger. Kennlijk bij mij ook ontpillen.
Opzich zou ontpillen inderdaad kunnen alleen heb ik de pil helemaal niet geslikt dus dan houdt die optie wel op. Groetjes
Misschien sta je nu ineens stil bij de pijntjes die je hebt na je eisprong? Normaal was je daar natuurlijk helemaal niet mee bezig. Hoe weet je dat je je ei hebt gehad? Misschien was is wel eerder, of heb je nu pas je eisprong?
Met ontpillen heb ik geen ervaring. En ik wil je ook geen valse hoop geven maar...... Bij Ruben werd op 30 mei mijn spiraaltje verwijderd. Met een spiraaltje blijft je cyclud gewoon doorgaan maar je menstrueert niet altijd. Dus ik had geen idee wat mijn cyclus was. We hebben gewoon gelijk flink geklust en vooral veel lol gehad, want verwachtten natuurlijk ook niet in 1 keer raak. Op een gegeven moment kreeg ik dezelfde klachten als di ejij beschrijft. Ik moest ook enorm vaak plassen maar het was ook erg warm toen en ik drink altijd al veel water dus dacht dat het daar aan lag. Op een gegeven moment zei ik wel tegen mijn man: ik word of binnen enkele dagen ongesteld, of ik ben al zwanger! Er is in ieder geval 'iets aan de hand daar' . Ik heb een paar dagen met maandverband rondgelopen, voor als he tzou gebeuren maar er gebeurde helemaal niks en op een gegeven moment was het gevoel weer over. Toen kreeg ik zere borsten. om een lang verhaal kort te maken; ongesteld ben ik nooit geworden en 27 juni had ik een posi test! Echt super snel zwanger dus, maar nogmaals, een spiraaltje is anders als de pil he Succes hopelijk ben je snel zwanger!
Ja ik heb inderdaad ook een mirena spiraaltje gehad. Toen ik dat spiraaltje had ben ik 2,5jr lang niet ongesteld geweest. Ik heb het spiraaltje al iets eerder laten verwijderen dan het moment dat we gelijk voor het echt wilde gaan. Ben toen 3x precies na 26dgn ongesteld geworden. Kon de klok erop gelijk zetten. Heb nu ook inderdaad het gevoel of ik het ieder moment kan worden maar het zou pas 16augustus moeten. Ik denk dat er niets andere opzit dan dat ik maar moet afwachten, hoe moeilijk ook.
Als je zeker weet dat je eisprong zaterdag was, is de innesteling dus ook nog niet geweest en kun je dus nu nog niet zwanger zijn. Wat jij voelt, kan je eisprong zijn (wie weet is ie wel nu?), het kan de innesteling zijn (maar dan had je zeven dagen geleden je eisprong) of het kan gewoon helemaal niets zijn. Geen peil op te trekken dus, nog even geduld Sanne, over een paar weekjes kun je testen
Grappig, jouw verhaal zou het mijne bijna kunnen zijn. Ik ben nieuw hier omdat ik op zoek was naar een antwoord op dezelfde vraag. Ook ik ben ex Mirena gebruiker. Deze is al een jaar terug verwijderd maar we hebben nu pas voor 1x echt geklust. 2 weken terug en ik moet dus a.s. zaterdag ongi worden. Ben altijd heel erg stipt, 28 dagen, op zaterdag beginnen en dan op zondag mijn 2e en tevens laatste dag. Nu heb ik dus sinds zondagavond met grote regelmaat hoofdpijn (heb ik nooit als ik ongi moet worden), buikpijn, maandag 1 druppeltje bloed verloren en ben misselijk. Ik denk nu ook de hele tijd dat ik dus ongi moet worden maar er gebeurt niets alleen dat ik me nog steeds beroerd voel. Normaal heb ik alleen de zaterdagochtend buikpijn en that's it. Ben dus ook benieuwd of het nu al raak zal zijn.
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, maar wil me graag al mengen in jullie verhalen. Ik ben al geruime tijd, meer dan 2 jaar niet meer aan de pil, omdat ik er gewoon weg niet tegen kon. Nu zijn we zover dat we zwanger willen worden, ronde 1 en heb ook klachten vanaf mijn eisprong, zit nu 1 week voor mijn NOD en heb lage rugpijn en ongie gevoelens en rommelde buik, pijnlijke borsten en ging bijna over me nek van de kattenbak. Dus dat hoeft niet alleen van het ontpillen te zijn. Hoe zit dat dan bij mij, moet je lichaam wennen ofzo? Graag jullie reactie. liefs, carlieta
Jullie kunnen ook gewoon hartstikke zwanger zijn. Waarom niet? Je lichaam kan je voor de gek houden, maar je kan het ook gewoon al vroeg voelen. Ik heb het zelf ook altijd erg vroeg na mijn eiprong gevoeld als ik zwanger was en heb er nooit naast gezeten. Ik wil jullie geen valse hoop geven, maar dat sommige zeggen dat het onzin is dat je nu al wat zou voelen is gewoon niet waar. Zelfs voor de innesteling had ik al vage klachten, en dat kan schijnbaar.
@ sanne1980 Hey toevallig he we zijn beide van 1980 en maken nu precies hetzelde mee. Ik ben benieuwd hoe het met je afloopt. Over 9 dagen testen dan.... Grt Jeanney
Vandaag toch even urine bij de huisarts gebracht omdat ik wel erg veel last van mijn onderbuik bleef houden. Ook gezegd dat ik bezig ben met zwanger worden. In mijn urine waren leukocyten iets verhoogd maar een echte blaasontsteking kon ze er niet van maken omdat ik behalve last van mijn buik en rug geen klachten heb. Zij gaf aan dat het mogelijk was dat er al wel een zwangerschap zou zijn maar dan nog wel superpril en dat je ws nog geen positieve test kon hebbe. Schijnt dat je dan ook leukocyten in je urine kan hebben. Toch op aanraden van de ha een test gedaan maar deze was negatief. Morgenochtend weer potje urine brengen. Ben benieuwd. Hopelijk is het geen blaasonsteking en test ik volgende week positief en komen die klachten daarvan. Groetjes,
Helaas bij mij was het toch mijn ongi. Ben het vanacht geworden. Mijn hoofdpijn is er nog wel maar de rest van mijn klachten is direct weg. Het was ook te mooi om waar te zijn. Ben niet echt verrast en we gaan gewoon op voor de 2e ronde.
Toch balen lijkt me om ongi te worden ook al zit je pas in de eerste ronde. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Groetjes
hoi, wij zijn ook bezig met de eerste ronde en vind het echt spannend. heb het vermoeden dat mn ei al geweest is. ben 2 nachten wakker geworden van een enorme spierpijn gevoel in mn buik en heb een opgezette buik. hoop dat het meteen raak is maar ben me bewust dat het ook even kan duren. weet iemand wat die vage spierpijn in m'n buik kan zijn en die opgezette buik en of dit normaal is? volgens mn banner is vandaag mijn vruchtbaarste dag, dus vanavond aan de slag!
Hoi Kailey, Ik voel mijn eisprong, en het voelt alsof ik ongie moet worden, beetje zeurende pijn. Je ziet het ook vaak aan je afscheiding, meer als normaal en doorzichtig. Althans zo is dat bij mij. Ik zou zeggen lekker aan de "klus" Dit is van ons ook de eerste ronde. Het is echt spannend! Liefs, Carlieta