Hallo allemaal, Ik zit nu 2 dagen voor NOD, heb inmiddels positief getest! Nu net een drupje roze verlies( lees: heel klein) op mijn toilet papiertje. Moet ik mij hier nou zorgen over maken? Wie had dit ook en bleek zwanger te zijn of wie niet? Ik hoop graag iets van jullie te horen
Ik had het later in mn zwangerschap. Werd een miskraam. Maar je hebt niets aan deze info. Zelfs de statistieken zeggen niets over wat nu met jou speelt. Ik hoop dat het goed zit!
Nee je hebt idd helemaal niks aan onze ervaringen.. Maar omdat ik me wel kan voorstellen dat je tóch graag ervaringen leest, bij deze Ik heb tussen mijn eerste en tweede twee keer een vroege miskraam gehad. Beiden begonnen met al heel vroeg wat (heel licht) bloedverlies. Dat hield dagenlang aan en toen ging het met 5 weken en met 6 weken echt mis. Nu ben ik weer heel pril zwanger en heb ik wederom heel licht bloedverlies gehad. Nu al een week ongeveer niks meer dus ik hoop dat het goed zit. Overmorgen eerste echo, hoop enorm dat er dan een hartje te zien is maar ik hou rekening met weer een vmk. Sterkte met de onzekerheid.
Dank je wel! Dat is ook zo! Het is hier tot nu toe bij gebleven. Dus heb nog hoop dat t de innesteling is geweest!
Wat naar dat jet voor jou geleidt heeft tot een mk! Je hebt ook wel gelijk dat de statistieken niets over deze situatie zeggen. Iedereen is weer anders.! Bedankt voor je berichtje!
Klopt, het is toch fijn om van anderen hun verhaal te horen. ☺️ Het is tot nu toe bij 1 drupje (klein van 2 mm op t papiertje) gebleven. Mijn afscheiding is verder wit! Ik nog hoop! Voor jou nu ook spannend! Hopelijk is alles goed tijdens de echo en mag je echt gaan genieten van je zwangerschap! Groetjes!
Voor je NOD testen vind ik zelf nooit zo handig. De kans is natuurlijk altijd aanwezig dat je straks gewoon ongesteld wordt en voor je gevoel ie er dat dan nu heel heftig, want, miskraam. Terwijl als je gewoon zou wachten, je dat probleem voorkomt. (Ik heb 2 miskramen gehad dus weet wat dat inhoud, wat het met je doet)
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap op verschillende momenten wat bloedverlies gehad. Hij is nu 2 jaar oud 😉 Maar ik heb bij mijn tweede en derde zwangerschap ook bloedverlies gehad en dit werden vroege miskramen. Was wel snel beduidend meer bloed en ook veel roder (bleef niet bij een lichtroze druppel). Het kan alle kanten op. Ik hoop voor jou gewoon de goede! Succes!
Ik heb het bij de oudste ook gehad. Een klein beetje roze verlies met 4 weken en later ook behoorlijk wat bruine afscheiding. Ze is met 41.4 weken gillend ter wereld gekomen Ik zal voor je duimen!
Mijn eerste zwangerschap had ik ook bloedverlies vanaf 5 weken.. Elke keer kleine beetjes .. Uiteindelijk met 14 weken alsnog fout gegaan helaas.. Bij deze zwangerschap ook een keer rond de 8 weken met afvegen wat bloed.. Is bij een keer gebleven gelukkig en alles gaat goed... Je kunt er helaas niks van zeggen. Je hebt ook vrouwen die de hele zwangerschap bloedverlies hebben.. Enige wat je kan doen is goed voor jezelf zorgen..
Het kan ook van de innesteling zijn. Heb ik bij mijn eerste gehad. En in alle zwangerschappen had ik wel eens een klein streepje roze bloed/slijm. Dat kan gebeuren dat een adertje stuk gaat omdat het beter doorbloed is.
Meer dan afwachten kun je helaas niet.. sorry! Bij mijn dochter heb ik de hele zwangerschap bloedverlies gehad, zelfs meer dan een drupje. Helder rood en veel soms.. nu gezonde dochter van 2! Nu deze zwangerschap nog geen bloedverlies gehad, a.s. zondag 12 weken.
Hallo dames, Bedankt voor jullie reacties! Ik lees inderdaad dat het voor ieder weer anders is! Gelukkig is het bij mij tot nu zo gebleven en ben inmiddels mijn NOD dag gepasseerd. Tevens heb ik vandaag en gisteren een mooie test in handen gehad! Ik ga voor nu van het positieve uit☺️
Gefeliciteerd! Niet echt een knaller terwille je NOD al voorbij bent... hopelijk loopt t mooi op, weeet wel dat je na een miskraam nog een aantal weken het HCG in je lichaam houd. Ik hoop dat dit een goed teken is!
Wat een lullig opmerking pandabeertje! Ik vind het een mooie test ts!! Sommige maken sneller hcg aan.. ga jezelf niet gek maken met testen en blijf van het positieve uitgaan! Ik heb ook nooit knallers gehad (behalve bij mvm deze zw.) En heb n heerlijke zoon van ruim 4 en ben ruim 15 weken zwanger.. Gefeliciteerd ts!!
Misschien dat ik het verkeerd gezegd heb, ik bedoel namelijk dat mijn NOD of gisteren was of vandaag! Tot nu toe lopen de testen alleen maar mooi op, dus ben er zelf gerust op! 😉