Menstruatie of innestelingsbloed

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nahla2013, Nov 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Hallo dames!

Ik ben nieuw hier en zit eigenlijk met een vraagje...
    Ik probeer sinds augustus zwanger te raken, en ik heb het lichtelijke vermoeden dat het dit keer weleens raak zou kunnen zijn.
    Ik moet namelijk a.s. donderdag ongesteld worden, en dat gaat eigenlijk altijd op diezelfde dag gepaard met erge menstruatiekrampen, maar nu werd ik vanochtend wakker met bloed. (sorry voor het directe of onsmakelijke verhaal).
    Nu is het al dus al heel licht... Het frappante is dat ik met menstruatiebloed ook altijd stolsels heb (I'm sorry!).
    Nu heb ik dus alleen helderroodbloed en het is nu al veel minder geworden. Zou dat betekenen dat dit innestelingsbloed heb?
    Ik heb dus wel heeeeeeeeeel lichte kramp in m'n baarmoeder, maar zeker niet te vergelijken met menstruatiekramp.
    Volgens m'n huisarts moet ik afwachten, maar het afwachten is zo frustrerend. Misschien dat iemand dit herkent?

Ik heb trouwens een Clearblue Plus test. Wanneer zou ik eigenlijk kunnen testen? :(

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    hoihoi! Ik ben ook sinds augustus aan het proberen
    Sinds een week een aantal kwaaltjes, ook gevoel dat het raak kan zijn.. Ik heb geen last gehad van een bloeding, je innesteling zou ongeveer een week na je eisprong plaatsvinden dus zou inderdaad aangezien je over een week je NOD hebt vandaag kunnen zijn. spannend hoor :) Een vroege zwangerschapstest kan je ongeveer 4 dagen (op dag 25 van je cyclus) kunnen gebruiken.. staat meestal ook wel op de bijsluiter van de test vanaf wanneer hem kan gebruiken. kan wel wezen dat hij nog neg. is, want bij elke vrouw is het anders wanneer je HCG hormoon testbaar is. :)

Good-luck met wachten!!

3. tbtje

tbtje Fanatiek lid

Sep 10, 2012
    1,217
    0
    36
    NULL
    NULL
    1 week na innesteling, 2 weken na ei, op nod..... kruidvat testen zijn wat gevoeliger...

Share This Page