wie bekend met endometriose?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiddie, 14 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiddie

kiddie Niet meer actief

Ik herken er bij mezelf symptomen van en dat wil ik helemaal niet :$

Ik zette het van me af omdat ik dacht dat je dan niet zwanger kon worden en dat was ik wel.. duurde wel dik twee jaar..

Wie had/heeft het en wil me iets vertellen??

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Gelukkig ben je er uiteindelijk ook zwanger mee geworden! Niet meteen al teveel zorgen, het hoeft niet altijd een zwangerschap in de weg te staan.

Misschien kan je eens bij het vruchtbaarheidsonderzoeken-forum kijken op deze site, daar staan volgens mij ook wel een aantal topics over endometriose.

Succes!

3. kiddie

kiddie Niet meer actief

Ok dankje doe ik zeker.

4. kiddie

kiddie Niet meer actief

Pff lange topics.. lees ik nog weleens rustig.

Even een korte vraag: Als je voor je zwangerschap endometriose hebt, is het dan na de zwangerschap weg? Of blijft het/meer kans op nieuwe??

5. kiddie

kiddie Niet meer actief

Enne.. mijn zorgen gaan niet eens zozeer om het feit of ik opnieuw zwanger mag worden :)->) als wel om het feit dat ik dan misschien onderzoeken oid moet.. Ben zoo bang voor medische wereld..

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Endometriose is in principe chronisch, dus kan altijd weer terugkomen. Maar als je aan de pil bent zal je er geen last van hebben, dan wordt het platgelegd.

Als je niet bezig bent met zwanger worden zou ik me geen zorgen maken om de medische wereld ;) Tenzij je enorme klachten hebt, dan moet je denk ik wel eerlijk tegen jezelf zijn. Endometriose kunnen ze alleen vaststellen d.m.v. een kijkoperatie.

Hopelijk weet je iets meer!

7. kiddie

kiddie Niet meer actief

Ok dankjewel. Ik slik de pil niet, ik ben christelijk.. kindjes zijn altijd welkom..

Moeilijk..

Deel Deze Pagina