druppels bloed na gemeenschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Belle24, 10 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle24

    Belle24 Lid

    10 apr 2006
    6
    0
    0
    Ik heb na dat ik gemeenschap heb gehad met mijn man wat druppels bloed en ik heb ook 1 dag een lichte bloeding gehad. Wat kan dit zijn?
     
  2. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    uhm adertje gesprongen misschien??
    ben je zwanger of niet?
     
  3. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Hee Belle,
    Ik heb precies hetzelfde. Gister na het vrijen wat roze/rode afscheiding/bloed. En vandaag nog iets. Ik heb dit nog nooit eerder gehad.
    Heb meestal een cyclus van 32 dagen (dit was gister) maar het zet niet door.
    Vaag hoor
     
  4. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    kan een voorbode zijn van je menstruatie nelleke...
    heb ik ook weleens.
    het schijnt ook dat wanneer je vrijt vlak voor je nod (en je bent niet zwanger) de menstruatie sneller doorzet.
    heb ik laatst op deze site gelezen dan..

    groetjes babs
     
  5. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Ik ben al een jaar van de pil af. En heb dit nog nooit gehad. Test was wel negatief.
    Ik heb normaal altijd giga buikpijn als ik ongi moet worden heb ik nu ook niet.

    De tijd zal het leren.
     
  6. Belle24

    Belle24 Lid

    10 apr 2006
    6
    0
    0
    Hoi Nelleke,

    Heb jij ook last van witte afscheiding?

    Ik ben eerder 10 dagen over tijd geweest en toen werd ik toch ongesteld. Na vijf dagen kreeg ik wat bruinige afscheiding en er viel een bloedpropje in de wc. Daarna hield het bloeden op......................ik weet af en toe echt niet wat er van binnen allemaal gebeurt.............. :(: :(:

    Groetjes,
    Belle
     
  7. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Belle: ik heb altijd wel wat witte afscheiding. Hoeveelheid hangt af van hoever ik in de cyclus ben.
    De afscheiding is nu wat minder, dit is altijd zo als mijn ongi eraan komt.
    Ook geen idee wat er binnenin allemaal gebeurt.
     
  8. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    Als het vrijen moest zorgen dat de .... doorbreken, dan hadden ze er allang moeten zijn. Hubby heeft opeens ontzettend veel zin
     
  9. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    kan heel goed zijn dat er tijdens het vrijen een bloedvaatje geraakt is (die knappen zomaar) waardoor je dus licht bloedverlies hebt, ik had het vroeger vaak genoeg, niks om je echt zorgen over te hoeven maken tenzij het natuurlijk echt heel veel wordt dat het lijkt alsof je je peridoe hebt, dan zou ik naar de ha maar als het maar heel weinig is en wat licht rosig is er waarschijnlijk niks aan het handje.
     
  10. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    stond een tijd geleden toch echt op de site dat door vrijen de menstruatie doorbreekt...
    heb er zelf geen ervaring mee, maar toch.

    groetjes babs
     
  11. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Nou bij mij nog geen ongi. Ik denk dat ze morgen komen.
    Ik denk niet dat je zelf je ongi kunt opwekken. Wij klussen regelmatig voordat ik ongi moet worden en dit nog nooit gehad.
    Mocht het vaker voorkomen zoek ik wel ff mijn huisarts op.
     
  12. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Belle24 hoe is het nu ? Ik heb nu nergens meer last van.
     
  13. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    het klopt hoor dat je met sex hebben je ongi kan opwekken!
    ook met klaarkomen schijnt het te kunnen het opwekken
     
  14. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    nee hoor wat er ook op welke site staat, het vrijen kan nooit je ongi opweken, wel kan het zo zijn dat je als je klaar bent iets ziet bij je menneke zijn ... maar zeer zeker niet dat je door het vrijen je ongi opwekt.

    bij diegene die daar twijfels over hebben kan ik alleen maar aanraden, bel je ha of je gyn die zal je ongetwijfeld precies hetzelfde vertellen. :D
     
  15. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    vraag ik me eigen echt wel af aan de hand van welke site of info je weet dat dat wel zo zou kunnen zijn, of al helemaal alleen al door het klaarkomen, daar het klaarkomen van de man niets te maken heeft met de menstruatie.
     

Deel Deze Pagina