druppels bloed voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 86lizzy86, 2 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    Hey ladies ik ben lizzy 30 jaar en we zijn bezig voor ons 1 ste wondertje en was al af en toe aan het lezen op deze site en dacht ach maak ook een account aan

Over deze ronde heb ik een vraag:D

Donderdag is mijn nod en vandaag is dus 1 dag voor nod

Nu had ik dus op 5 voor nod en 2 voor nod 1 druppel bloed en roze slijm op mijn wc papier en verder niet meer, heb ook meer gelig slijm deze ronde:(
    Dit nog nooit gehad !!!
    Heb vandaag wel lichte menstratiesymptomen zoals gevoelige borsten en spanning onderbuik

Maar die druppels van 5 & 2 voor nod vind ik vreemd......:(

Bedankt alvast xxxx

2. minou1994

minou1994 Lid

18 sep 2016
    33
    9
    8
    NULL
    NULL
    Hoi lizzy,

Bij iedereen is het anders natuurlijk maar ik had dit ook. En.. ik bleek zwanger! Je kunt er een testje aan wagen natuurlijk . Ben benieuwd!

3. Abbii

Abbii Actief lid

12 feb 2015
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi! Welkom in ieder geval :) leuk dat je je hebt aangemeld!

Wat betreft je vraag,, dat kan veel zijn..

Het kan een innesteling zijn geweest, de 5 dagen voor nod.. de 2 dagen voor nod zou dat een beetje raar zijn.. was het echt rood of meer rozig?

Verder kan het zijn dat het ''gewoon'' de aankondiging was van je menstruatie en dat je straks ongesteld wordt.

Of heb je misschien op die dag(en) seks gehad? het kan ook zijn dat je man/vriend een vaatje heeft gescheurd en dat dat wat kleine bloedinkjes heeft veroorzaakt (dat is meestal rood of wat bruinig)

4. Abbii

Abbii Actief lid

12 feb 2015
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    En inderdaad, je kunt er het beste een testje tegenaan gooien wat Minou zegt, dan weet je het zeker :D.

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ik had het vorige week, 6 dagen voor NOD een beetje bruin bij vegen.
    Bij mij betekende het niks, want ik ben vandaag gewoon ongesteld geworden

6. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    Druppel bloed was helder rood en slijm erbij was roze

Ik heb gistermorgen (2 dagen voor nod) een kruidvat test gedaan met ochtendurine en was negatief 😣 en even erna dus die druppel bloed

Ohhh bij jou was het ook zo minou! Spannend..... ik ben zo bang morgen ongi te worden pfff

7. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    zojuist had ik wéér 1 klein rood druppeltje bloed en heel licht roze afscheiding...............:(:$
    en heb een raar gevoel in mijn onderbuik en af en toe een heel pijnlijke steek in mijn linkerzij

( ik zit nu 1 dag voor nod !!)

heb voor mijn menstruatie altijd wel wat dingetjes maar deze dingen wat ik zojuist omschrijf heb ik nog nooit gehad

wie heeft dit ook gehad?

alvast bedankt

8. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    Helaassss sinds vanmorgen al bruinverlies.... het rode verlies en krampen zullen ook ieder moment komen:(:(:(

Nou op naar de volgende ronde

Succes jullie ladies, hou me op de hoogte

Deel Deze Pagina