Goedemiddag, hopelijk kunnen jullie me helpen: Vorige week vrijdag is een preventieve cerclage geplaatst. Heb de dagen erna rustig aan gedaan, op gegeven moment vrijwel geen pijntjes meer. Sinds dinsdag weer wat meer bewogen (rustig wandelen) en af en toe zitten op een gewone stoel. Merkte de afgelopen dagen dat ik daardoor iets meer steekjes kreeg, maar dacht het hoort erbij. Vandaag voor het eerst halve dag gewerkt, zittende baan. En het was zwaar. Veel vervelende steken, zwaar gevoel in onderbuik. Dus daarna naar huis en gaan liggen, maar het wordt niet echt minder. En als ik ga plassen en nu ga lopen is het weer een stuk pijnlijker. Kan dit kwaad? Of zijn die extra pijntjes door meer bewegen normaal? Heb gister al naar het zkh gebeld ivm opnieuw bloedverlies dus wil ze niet te snel weer lastig vallen. Hopelijk weten jullie of het normaal is, anders moet ik toch maar even bellen... Bedankt alvast! Gr Bee
Goedenavond, als ik je berichtje lees, zou ik je toch adviseren om het ziekenhuis te bellen. Ik hoop dat je dit inmiddels al gedaan hebt en dat hopelijk alles goed is. En doe het de komende dagen zeker rustig aan. Ik ben benieuwd. Succes! Groetjes Monique
Hi Monique, Sorry voor mijn late reactie, maar ik heb toen idd contact opgenomen met het ziekenhuis en ze hebben alles gecontroleerd. Gelukkig zit de cerclage er goed in en was alles goed, maar was het van binnen nog niet goed genoeg hersteld. Dus meer rust gehouden en nu is het beter . Dank nog voor je reactie!
Goedemiddag, goed om te horen dat het beter gaat. Ik hoop echt voor je dat deze zwangerschap goed mag verlopen. Succes! Groetjes Monique