Hallo allemaal, Ik ben nieuw op de website. Daarom weet ik nog niet zo goed hoe de site werkt. Daarom heb ik een nieuw onderwerp aangemaakt. Mijn naam is Michelle en ik ben 22 jaar. Sinds 25 december 2014 ben ik gestopt met de pil. Ik heb toen mijn pilbloeding gehad. Afgelopen donderdag 19 maart 2015 kreeg ik hevige krampen in mijn rug en steken in mijn vagina. Ik dacht ja eindelijk na 84 dagen mijn eerste echte menstruatie. Na een ochtendje bruine afscheiding te hebben gehad was het weer verdwenen. Dus ik kan het niet zien als echte menstruatie. Ik heb 2 zwangerschapstesten gedaan dus als het goed is ben ik niet zwanger. Mijn symptomen zijn: - Pijnlijke zijkanten borsten - Stevigere borsten - Blauwe aders op borsten - Grotere bruine tepels - Moe - Hoofdpijn - Puistjes - Rommelige darmen - Stemmingswisselingen Ik weet dat deze symptomen voorkomen bij ontpillen en bij zwangerschap. Alleen ik wil graag jullie advies en hopelijk zijn er mensen die zich herkennen in mijn verhaal. Ik wil eigenlijk naar de dokter voor een pil die mijn menstruatie opwekt. Alleen ik ben bang dat hij wil dat ik een halfjaar wacht. Vandaar dat ik het hier plaats. Alvast bedankt.
Vervelend hè die onzekerheid. Ik weet er alles van (zie handtekening). Je symptomen kunnen idd bij beide voorkomen. Ik heb zelf na 3 maanden de ha gebeld en 2 weken later kreeg ik een kuurtje. Het bruinverlies zou ook nog een ovulatie of innestelings bloeding kunnen zijn geweest. Only time will tell ben ik bang. Sterkte met wachten!
Dank je wel voor je reactie Zwangeresje! Ik denk dat ik ook maar een afspraak ga maken bij de huisarts maandag. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent of in ieder geval een normale en regelmatige cyclus krijgt!