Ik doe het nu zo’n jaar of 5. Periodes dan. Dan ga ik een keer of 5 en dan weer een paar maanden niet. Ik heb het ook een poosje voor hoofdpijn gedaan en dat hielp goed maar pas na 2 à 3 keer. Meestal zit er bij mij in m’n schouders of in het blad iets vast, waardoor ik pijnlijke handen en armen heb. Dus daarvoor ben ik het gros de afgelopen jaren gegaan. Eerlijk? Ik vind het heerlijk! Je voelt iets knappen en daardoor weet ik dat het weer beter wordt. Maar waar is waar: de dag erna ben ik nou niet op m’n best erdoor. Vaak moe (what’s new ) en meer pijn dan ervoor. Na een dag of 2 merk je pas resultaat.
Ik voelde niks knappen. Zou het dan niet goed raak zijn geweest? Ik voelde alleen die punt van de naald wat prikken. Vandaag is de pijn al stuk minder. Maar ik heb vandaag niet weer laten prikken. Hij heeft gemasseerd nu.
Sommige ‘knapjes’ zijn wat meer voelbaar dan de andere. En als de fysio tevreden is, dan is het denk ik wel goed. Ik heb ook weleens gehad dat hij zei: ‘O nu heb ik een grote! (Voor de duidelijkheid: hij bedoelde de knoop en niet iets anders ) en ik voelde daar helemaal niks van maar het was wel het juiste resultaat uiteindelijk.
Ik heb al op verschillende plekken dry needling gehad en de nek is echt de meest pijnlijke plek. Daar had ik echt 2 dagen minstens last van. Terwijl ik laatst aan tenniselleboog behandeld ben, dat was gevoelig. Maar kon er na altijd alles doen. Ik zweer er bij. T helpt mij goed. 8 jaar geleden alweer dat ik eerste behandeling kreeg. Toen jaren niet nodig geweest en laatst tenniselleboog die na 3x genezen was!