DSB Failliet

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door popje, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Was anders net op het nieuws dat ook hij waarschijnlijk al zijn geld kwijt is. Sowieso had hij ik geloof 245 miljoen euro in de bank zitten. De rest zit in een dochterbedrijf.

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Geloof het niet zo dat hij alles kwijt is....
    Hij heeft geen 1 huis geen 2 huizen maar een stuk of 20 huizen...
    Alleen staan die niet op zijn naam maar op die van zijn vrouw.

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

20 huizen? Oh ja, vertel?

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Hij heeft door heel nederland een aantel huizen staan. In Noord holland Noord een stuk of 5 al...
    In het buitenland ook.

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Die huizen zullen dan met zijn eigen vermogen worden moeten ingeleverd ;) Meneer Scheringa is behalve zijn huis alles kwijt ;) .. Alles op nieuw opbouwen.

Tuurlijk heeft hij fouten gemaakt, maar waarom Icecafe (oid) wel helpen en een Nederlandse bank niet ??

Beetje krom allemaal. Sorry..

OVerigens ben ik blij dat ik niks met die bank te maken heb

6. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    moet eerlijk zeggen dat ik die bank nooit vertrouwd heb.
    al die rare spotjes.
    het leek zo gemakkelijk ff 10.000 euro lenen tegen 2 % rente, maar na 48 maanden had je wel 15.000 betaald.
    dan weet toch iedereen dat die rente gigantisch gaat stijgen na een paar maanden.
    maar goed ik wil niet oordelen over de mensen die deze stap wel hebben genomen, heb zelf nooit in zo een positie gezeten.

het is best erg dat er zulke belachelijk leningen zijn afgesloten.
    prima dat iemand 10000 wilt lenen voor een keuken of whatever, maar dit soort belachelijk constructies moeten eigenlijk niet kunnen, al is het maar om de mensen een beetje te beschermen.
    en hoe kan je in godsnaam mensen die een bkr notering hebben nogmeer geld gaan lenen?
    die mensen geef je juist een schop zodat ze over de richel vallen.

vind het gewoon erg voor iedereen die er last van heeft.

joyce

7. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Icesave is niet geholpen. De spaarders hebben net als bij deze bank ook die 100000 garatiestelsel gekregen. Verder niet en dat moet worden terug betaald.

Als alles op zijn vrouw haar naam staat en ze zijn op huwelijkse voorwaarden getrouwd, dan heeft zij het vermogen nog gewoon. Dus met arme dirkie geen meedelijden. Die heeft echt wel voor zichzelf gezorgd.

8. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Dat wisten ze ook,mar 8 jaar geleden was dit nog niet zien aan komen.....Hoe dan ook alles is weg.........:(

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Goh een paar dorpen verder op staat een heeeeel mooi gerestaureerd gemeente huis grote hekken er om heen. Prachtig huis, van wie is het huis ?? van de geldschieter van AZ ;) .. Het huis gaat in de verkoop want het valt onder DSB Beheer en daar wordt ook het faillisement voor aangevraagd..

Wil het huis wel kopen maar 5 miljoen of iets in die geest, kan ik nie betalen hoor :p Mischien wil die het wel voor een eurotje kwijt :) ..

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb er een krediet lopen ben benieuwd hoe dat gaat, wel vreemd dat je dan niets van zo'n bank hoord.

11. danip

danip Niet meer actief

Dan woon je wel heel vlakbij mij ;) Maar leek mij ook wel een leuk optrekje :) helaas kan ik niet meer lenen bij DSB anders was het vast wel gelukt!

12. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Dirk heeft zijn zaakjes vast wel goed geregeld ... meeste zal wel op zijn vrouw haar naam staan en dan op huwelijkse voorwaarden getrouwd..
    Howel..bij wanbeleid en dan faillisement gelden wel weer andere regels wbt prive bezit..nou ja, die man is slim zat dus zal wel goed komen met hem...valt het jullie ook op dat hij zo vreselijk rustig blijft tijdens interviews..bijna emotieloos...

Wel sneu voor alle mensen die hun geld kwijt zijn hoor...is toch allemaal hard voor gewerkt..

xx

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb 1 euro geboden, misschien gaan ze akkoort weet niet ;)
    Woon indd vlak bij je ;) haha

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
  15. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
  16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Waar kan ik bieden ??? wow zie mezelf daar best wonen haha!

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    geen id ;) stond op de site van de regio hier ;) Heb het maar geopend met ik Bied 1 €het hoogste bod is tot nu toe 5 €hahaha .. Is allemaal gein natuurlijk haha ..

Je kan er wel trouwen trouwens hahah

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    haha leuk hoor! kan er wel bij wegzwijmelen hoor zo;n huis maar woon nu ook prima!

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oeh.. leuk optrekje....ach ja... ik wil best 10 euro bieden hoor.. wil daar alleen niet wonen.. je moet t maar schoonhouden.. ;)

20. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    ach, vind het wel klote allemaal voor de mensen die daar een lening hebben maar verders niks tegen die kerel.. want ja die stadion hier vlakbij me huis is wel heeeeeeeeel erg mooi.
    dankzij hem! joepiejj! az!

Deel Deze Pagina