@debke83... Wat een camper zeg! heerlijk! Ik heb persoonlijk echt een hekel aan camperen. Maar in deze prachtige camper kan ik wel wonen... Leuke ventjes ook wat ze hebben...
Ja ik heb er ook een hekel aan...haha ben eens overgehaald om een nachtje te gaan...in een tent hihi NOOIT meer! Maar zo een camper...hmm dat zou wel lukken denk ik haha! Ja en leuke kids!
Ja precies haha die hebben geld zat! Hmm reclame!...hoelang gaan ze camperen? Opzich wel een leuk idee..maar goed zo kan iedereen t natuurlijk...dan hadden ze voor een tentje moeten gaan haha
Ik kijk het ook Maar dan denk ik....kamperen??? Deze camper is nog luxer dan onze stacaravan hahaha Wel een beetje een vertekend beeld zo kamperen maar goed, vind het wel een leuk programma
Ík ook! Wel een keer met acht! vriendinnen gedaan. Maar goed. dat was harstikke lachen. maar nu ik ouder (oud wijf dus) ben geworden en twee meisjes heb. (van bijna één en vijf) tja... dan zie ik het schip al varen. haha. En bovendien een tent opzetten, man... dat duurt zollang. Het scheelt ook dat manlief twee linkerhandjes heeft...
Ik vind het een gezellige familie.. Alleen de kids plakken wel erg aan mams zeg! Dat gezoen de hele tijd.. Ben ook wel een plakkert met Esmee maar die is 2 en geen 14..
Hahahahahhaa Nee, dat moet ik ook niet. (zal wel moeten voor de camera?) leuke liedjes om een vuurtje...
Ik heb 't net gezien en vond het een erg leuk programma. Van kamperen is niet echt sprake!! Super de luxe. Maar goed, programma was leuk!
wat een verschrikkelijk programma, ze vinden zich zoooooo geweldig maar dat zijn ze zooooooo niet .. bah .. het lijkt wel alsof ze tegenwoordig geen goede ideeen meer hebben om programma's te maken .. pff