DSW Zorgverzekering? Of toch een andere?

Discussion in 'De lounge' started by Demie1983, Nov 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Demie1983

Demie1983 Actief lid

Jan 5, 2010
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Zoals zovelen van jullie ben ook ik aan het kijken voor een andere zorgverzekering. Nu heb ik er 1-tje gevonden die mij wel aanspreekt en die is bij DSW, nu had ik daar nog nooit van gehoord en vraag me dus af of er hier mensen zijn die daar hun verzekering hebben en of ze tevreden er over zijn of juist niet!!

De verzekering spreekt mij aan omdat ze 100% fysio vergoeden en voor de meest voorkomende tandarts dingen ook 100% En naar een jaar krijg je ook 75% vergoed voor een beugel.

Nou zou je zeggen kijk op independer maar dat heb ik al gedaan en daar komt dsw niet eens naar boven, terwijl ik daar toch ruim een 10 euro voordeliger uit ben dan nu bij de Menzis.

Of weet iemand anders nog een zorgverzekering waarbij dus 100% fysio wordt vergoed en er ook nog een redelijke vergoeding is voor de tandarts?

Alvast bedankt!

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    toch ni, foutje ;)

3. toefje

toefje Niet meer actief

dsw een goede verzekering!
    Heel mijn gezin zit er bij in.
    en dat voor een klein prijsje.
    wij in wonen in friesland en als ik zeg bij het ziekenhuis dat ik bij dsw zit zeggen ze dsw nog nooit van gehoord.
    in het westen van het land waar ik geboren ben kennen veel mensen het wel.ze zijn netjes en helpen je als er om vraagt.
    goed kraampakket,leuk cadeautje.

ik geef het een 8.

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Klopt heb al jaren dsw ik kom dus uit het weste van het land.

Ik zelf mijn kids ik ga betalen 129.95 in jan en de meeste dingen worden vergoed en dat de fysio er bij in zit is echt top. Ik heb het wel over de aanvullende verzekering en neem aan dat jij het daar ook over hebt. En moet zeggen eerlijk gezegt nog nooit problemen met ze gehad ook niet met betalingen enz. En ze staan je ook altijd goed te woord via de telefoon en ze hebben een gewoon 010 nummer dus geen extra bel kosten,. Kortom ik ga er niet weg nooit niet. Ja of ze moeten ook duurder gaan worden en dingen gaan schrappen dan heel misschein.

Ik geef het ook een dikke 8

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Hier ook een fan van DSW. Heb deze verzekeringsmaatschappij al heel wat jaartjes en ben er supertevreden mee. Een hele goede dekking tegen een hele goede premie. Hier in het westen is het gewoon een bekende maatschappij.

6. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

Sep 22, 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Hier ook allemaal verzekerd bij de dsw! Als hier iemand je verzekeraar wil weten is het altijd: verzekerd bij dsw of ergens anders ;) Ben er ook super tevreden mee en ook nooit moeilijk gedaan met declaraties! En als je telefonisch contact met ze opneemt hoef je nooit langer dan een minuut in de wacht te staan!

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook DSW, komt voor ons als goedkoopste uit met wat wij willen.

8. mama van j

mama van j Niet meer actief

Hier ook DSW en zeer tevreden:)

9. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Ik ben ook nog aan het rondneuzen,kom straks met Menzis uit op meer als 300 Euro per maand...gewoon niet leuk meer.
    Onze Bewindvoerder raadde destijds wel DSW aan trouwens,ik zal het eens in overweging nemen.

10. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Nooit meer anders!

Zelf zit ik al heel mijn leven bij DSW echter sinds ik in Brabant woon en mijn (schoon)familie CZ heeft vergeleken met DSW zijn ook zij allemaal overgestapt!!!

11. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

Aug 22, 2008
    1,898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Hier ook DSW, hele fijne ervaringen gehad. Ik blijf bij deze verzekering omdat hun service gewoon ontzettend goed is. Je kunt je vragen via internet doen. Je krijgt altijd een persoonlijk antwoord terug. Super zorgverzekeraar! Ook ik ben fan.

12. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    2,143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hier nog een fan!
    Goede vergoedingen, makkelijk bereikbaar, snelle declaratie, online overzichten.
    Enige nadeel is dat ik sinds in weer in N-H woon af en toe iets moet voorschieten en achteraf declareren. Hier is DSW namelijk helemaal niet bekend en heeft niet elke zorgverlener een contract met DSW.

13. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Ik nu ook nog DSW, heel fijn!
    Al jaren, kan gelukkig nog een jaartje student verzekerd blijven en daar krijg je ook korting mee.
    Vind dat er veel vergoedingen in zitten. Ik ben tevreden erover!

14. missgwen

missgwen Bekend lid

Apr 23, 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    ook dsw en ben hier helemaal tevreden mee.
    zat hiervoor bij ohra en na veel rondkijken en vergelijken ben ik op dsw uitgekomen en zit hier dan ook weer 2 jaar

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier al jaren bij DSW, van huis uit eigenlijk al.
    Eigenlijk alleen maar goede ervaringen mee.

16. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Hier ook Dsw, en tis echt toppie!

17. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

May 22, 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Hier ook al jaren bij dsw en bevalt nog steeds.Zoals al eerder neer gezet hier,prima service,netjes aan de telefoon en decleratie's verlopen ook prima.Lekker blijven plakken dus bij DSW.

18. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    2,143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hahaha, we lijken wel een wandelende reclamezuil zo met zijn allen in dit topic! ;)
    Maar ik meen elk woord hoor!

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik ook ;).

Vind apart over dsw in dit topic nog niet een negatief andwoord gelezen. Dat moet wel wat zeggen lijkt me.

Als ik het zou zeggen zou ik zeggen meiden die ergens anders verzekerd zijn neem dsw. Hihi na zeker 10 echte alleen maar goede reacties.
    Dat moet toch wel wat zeggen.
    Ben eerlijk gezegt wel benieuwd of er ook mensen zijn die iets negatiefs hebben, Moet haast toch wel?? Ook bij dsw zullen er wel eens foutjes gemaakt worden.\??

20. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

May 22, 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Ok klein negatief puntje dan...Heb laatst 3 keer moeten bellen over 1 rekening omdat het schijnbaar niet goed verwerkt was in de computer.Maar als dat alles is hahaha dan blijven we zeker plakken.

Share This Page