Internetsite voor vacatures sportwereld/gezondheidswereld?

Discussion in 'De lounge' started by seanli31, Nov 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,213
    0
    0
    Brabant
    Hallo allemaal...

Ben mezelf momenteel aan het orienteren voor eventuele andere interesses qua werk.. ik werk bjna 7,5 jr in een bepaalde branche en daar wil ik eigenlijk uit.. heb t er wel mee gehad..

T is alleen dat ik verder geen enkele andere ervaring heb.. 7,5 jr zit ik in het financiele gebeuren. Nu zou ik heel graag iets in de gezondheidszorg willen doen gecombineerd met iets van sporten.. geen lesgeven op een sportschool ieder geval.. t is best lastig hoor..

Ik bedoel, ik zou graag willen werken met mensen die een doel voor ogen hebben en positief eindigen.. mensen die blij zijn en positief! nu heb ik dagelijks te maken met de negativiteit waarin veel mensen helaas verkeren.. gelukkig kan ik er goed mee overweg gaan, anders doe ik dit niet zo lang.. maar ik ben t onderhand beu, beu om elke dag andermans problemen aan te horen enz enz.. dit is eigenlijk gekomen nadat ik 8 mnd geleden bevallen ben..

Nu heb k al veel zitten neuzen naar vacatures om eens te kijken wat ze vragen, qua ervaring en/of opleidingen e.d. maar vind erg weinig in de sector die ik graag wil...

Weet iemand of hiervoor aparte sites zijn o.i.d?

Bedankt als iemand reageert..

Share This Page