Ik had eerst Anderzorg aangevraagd, maar heb die toch geannuleerd en ben over gestapt naar DSW! Mede door TS haar redenen! Daarbij heb ik ook al ondervonden hoe vriendelijk ze zijn . Top dus!
Ik zit ook in de WSNP en mijn BWV raadt ook DSW aan. Maar ze zijn op Zorgverzekering vergelijken: premie en dekking zorgverzekering 2011 vergelijk | ZorgKiezer.nl ook 1 van de goedkoopste he . Zou in ieder geval niet naar Unive Zekur gaan (jongeren verzekering) erg goedkoop, maar ze vergoeden geen donder en je mag maar naar bepaalde ziekenhuizen. En de normale Unive wordt onwijs duur (wordt nu overigens VGZ). Bij Unive ga ik nu 140 betalen, maar bij DSW 120 euro! Voor exact hetzelfde, alleen meer vergoedingen vanuit DSW.
PS weet iemand dan waar ik acupunctuur kan vinden onder zorgverleners? Wil graag zoeken bij welke acupuncturist ik terecht kan, maar zie dat nergens staan tussen de zorgverleners....
He allemaal! Bedankt voor alle reactie's klinkt wel als een superverzekering Nog even 1 vraag: Hoe is jullie ervaring met de vergoeding voor de tandarts? is die ook echt 100% vergoeding, op enkele uitzonderingen na? Babii ik heb even bij de vergoedingen gekeken maar acupunctuur valt bij dsw onder Alternatieve (niet reguliere) geneeswijzen. Gr Demie
Tot nu toe zijn bij mij alle behandelingen betaald door dsw op verdoving na.Dan praat je over vele bezoeken vullen,trekken en wortelkanaal behandelingen.Volgens mij staat er duidelijk beschreven wat wel en niet vergoed wordt door ze.
ja hier: DSW Zorgverzekeraar - Consumenten - Vergoedingenoverzicht aanvullende verzekeringen en dan dus Alternatieve (niet reguliere) geneeswijzen
Dan was dat voorheen anders.Wel bij wortelkanaal behandeling en trekken en niet bij gewoon vullen...Denk denk denk...volgens mij ook geen rekening gehad de laatste paar keren...Sorry
Prima vergoeding. Tot nu toe alles (kiezen trekken, vullen, controle, foto's) vergoed gekregen. Verdoving bij vullen gebruik ik nooit, dus geen idee of dat vergoed wordt.
op kiesbeter.nl kun je zorgverzekeringen met elkaar vergelijken. Ook kun je zoeken wat een zorgverzekeraar vergoed en er wordt elk jaar onderzoek gedaan naar de klanttevredenheid.
vorig jaar een beugel gehad nu niet meer is ook bij mijn eigen tandarts gewoon helemaal vergoed. ik hem nooit gaatjes of iets ander gehad