nagelstylistes ???

Discussie in 'De lounge' gestart door engeltje87, 3 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

hey dames

werken hier ook nagelstylistes?? zit te denken om een opleiding voor nagelstyliste te volgen , maar waar kun je beste de opleiding volgen (avonduren) en als je zoiets thuis gaat doen verdient dat dan ook wel redelijk ?

werk 3 dagen in een winkel en heb het daar heel erg naar mijn zin , maar nagelstylist lijkt mij zo leuk om erbij te doen en dan thuis .

kan iemand mij tips geven ??

2. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Ligt er natuurlijk aan waar je woont, want overal worden er wel opleidingen gegeven...of het ook goede opleidingen zijn is maar af te wachten. Ik zou zeggen zoek er eens eentje waar je een goed gevoel over hebt en post die dan hier! Zitten genoeg nagelstylistes die je tips kunnen geven (en dan bedoel ik niet die in de doosjes:D)

En wat je verdient ligt ook aan jezelf hoeveel je vraagt natuurlijk. Succes:)

3. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Hoi,

Ik ben al een paar jaar gediplomeerd nagelstyliste. Een goede opleiding is het halve werk. Net wat Heart zegt, ga informatie vragen. Vraag of je een demo kan krijgen, bij de meeste opleidingen geven ze een demo avond waar je alle informatie kan krijgen en zien.
    Een goede opleiding kost ongeveer 1000 euro, incl. materiaal. Dit is veel geld maar dan krijg je ook een goede opleiding. Er zijn natuurlijk ook goedkopere opleidingen maar dan is het maar de vraag wat je leert. Het is namelijk ook belangrijk om de anatomie van de nagels te leren, ook ziektes en probleemnagels horen daar bij.

Over het verdienen als nagelstyliste ligt aan je zelf. Je kan je prijsen heel hoog leggen maar dan zullen er minder klanten komen. Als je je prijsen wat lager legt komen er meer mensen op af. Ook je inkoop van je materiaal is belangrijk om naar te kijken. Ik persoonlijk werk met een vrij duur merk maar dit geeft ook de kwaliteit van de nagel weer.
    Tegenwoordig zijn er veel nagelstylistes en helaas ook veel meiden die zo maar wat aan rotzooien en denken dat ze het kunnen. Die meiden hebben geen opleiding gehad met alle gevolgen tot dien. Ik heb al geregeld klantjes gehad die met een flinke schimmelnagel naar de huisarts konden omdat die meiden niet weten wat ze doen.

Sorry voor het lange verhaal maar als je nog vragen heb hoor ik het graag.

Succes met het zoeken van een goede opleiding en net wat Heart zegt, je kan het ook eerst hier neerzetten, er zijn genoeg ervaringsdeskundige op dit forum voor informatie.

groetjes
    conny

4. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

hey dames

conny bedank voor je lange verhaal ;) ga me er echt even in verdiepen , de kosten van de opleiding maken me niet uit wil idd een goede basis!! dat is denk ik ook de beste reclame als je goed werk leverd !! en als ik wat heb gevonden laat ik het hier nog wel even bekijken

bedankt voor de tips

5. Aura

Aura Niet meer actief

Ik ben ook heel lang opzoek geweest naar een goede opleider en kwam zelf bij de volgende uit:

Mey Liang---- goed ,wel duur en commercieel---- www.meyliang.nl

Beautyline----krijgt hele goede ervaringen (via nagelstyliste prikbord), is wat goedkoper en minder commercieel---- Beautylineopleidingen.nl

hopelijk heb je er wat aan, succes!

6. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Aura je hebt pb

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik denk eraan en heb er ook al aan gedacht... maar steeds maar uitstel...

8. girl21

girl21 Niet meer actief

Deel Deze Pagina