Hoe spreken jullie dit uit, ben wel benieuwd! En wat vinden jullie ervan.. Geen idee wat we krijgen, maar verzinnen vind ik wel al erg leuk
Ik spreek het uit als soo-LÈN, met de klemtoon op len dus. Ik vind het niet zo’n leuke naam en ik snap de schrijfwijze met die 2 n’en op het eind niet.
Ik las als eerste "solemn", Engels voor iets ernstigs of plechtstatigs. Dat vind ik geen mooie betekenis voor een naam. Wat is jouw idee acher de naam?
Ik spreek de naam ook zo uit. De dubbele N is denk ik om spraakverwarring te voorkomen, anders kan je het uitspreken als “So-lun”. Als een soort meervoud van So haha. Tenminste, dat denk ik .
Als So-lèn met de klemtoon op de tweede lettergreep. Ik ken de naam niet en moet er even aan wennen maar lelijk vind ik hem niet.
Ik vind het een leuke naam. Met de klemtoon op lénn. Mijn nichtje heeft de klemtoon op SO liggen.. roepen echt Sooo-len en daar kan ik niet aan wennen.
Als Solènnnnnn. De N spreek ik heel lang uit, want zo staat het er ook. Vind het zelf absoluut geen mooie naam. Maar als je hem kiest zou ik voor Solèn gaan.
Het doet me denken aan Lenn, een jongensnaam. En om eerlijk te zijn vind ik het geen mooie naam. Voor mij een beetje in het straatje van Djaylisa, etc. Maar als jullie de naam wel mooi vinden, moet je je zeker niet laten beïnvloeden door de mening van anderen!
Uitspraak Sóolun vind ik niet mooi, soolén wel. Ik zou echt voor een duidelijkere schrijfwijze kiezen, maar dat is persoonlijk. Namen die je op meerdere manieren kunt interpreteren en altijd moet spellen vind ik echt niet leuk. Het is wel origineel.
Ik vind die dubbele n misplaatst, ziet er gewoon raar uit. Ik zou dan Solèn schrijven, als dat tenminste de uitspraak is die je wil.