Totaal inspiratieloos ben ik op zoek naar namen voor jongen en meisje. Onze zoon heeft een korte Scandinavische naam met twee lettergrepen, die je niet heel veel hoort. Een top 10 naam zien we niet zo zitten maar zelf in elkaar geknutseld hoeft ook niet. Liefst 1 a 2 lettergrepen. Kom maar op met die lijstjes Wat me mooi vinden zijn namen als Finn, Boaz (J) en Vieve (M) bijvoorbeeld. Dit is het allemaal net niet. Denk ik.
Svea Mette Fiore Lente Wende Muriel Lune Iselle Yinthe Kjell Kjeld Björn Sverre Jent Jelte Lasse Brent Mink Melle Mels Sten Derk Tieme Jacco Loek
Loa Linna Lindi/Lindis Riva Vida Liva Mia Kaya/Kaja Lora/Liora Ela Ise/Ize/Ide Sunja Viv Fie Fré Yeva Yora/Yosra Finne/Fenne Lonne Senne Lisse Dana Jula Juna/Yuna Elvi Mare Marin Ylvi/Ilvy Fee Indy Aure Lotus Loeke Jola Nilou/Janou Ayla Flori Lorijn/Lorin Iva Hasse Ella Misja Jilde Olin/Olen Kaj Nilo Ilan Mias Silas/Nilas Nik Roan Mischa Ezra Jona Kodi Timo Julan Edin Evan Tren Fern Ferris/Ferre Dani Julan Senna Justus Jins Bodi Ivo Kian Dante Deon/Dion Tobin Silven Emil Joah Floran Riv Bran Vic Nodin Boyan Espen/Esben Aris Yorben
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik vind Odin prachtig voor een jongen. Mijn dochter heeft de vrouwelijke vorm van die naam gekregen (Bodine).
Ik weet niet of ze al genoemd zijn: Isen Bodil Cara Inte Jule Danae Rava Lilo Tyche Misha Ezra Ole Iven Milo Eloy Felix Otis Viggo Maxim Sascha