Na Lilly mag ook ik zeggen na 4 dagen overtijd dat ik: ZWANGER BEN VAN WONDER 3 Zit hier nog te trillen haha Had een paar dagen voor mijn nod al met een kruidvat test getest maar negatief. En nu...een lichte maar duidelijk streep Denken jullie dat ik nog een test moet doen om zeker te zijn??? Please help me met mijn banner haha...heb geen flauw idee wanneer ik uitgerekend ben. Ben nu rond de 4 weken zwanger
GEFELICITEERD!!! Wat een mooie, duidelijke foto...! Ik heb de test nooit zo duidelijk op beeld gehad... maar duidelijk zat, hoor! Je hoeft geen nieuwe test meer te doen, maar ja..., als ik jou was deed ik het toch, kon het namelijk bij de eerste paar testen ook niet geloven... Liefs Niki
nogmaals gefeliciteerd meissie!!! enne..., die test....geen twijfel over mogelijk!!!!!!! geniet ervan!! liefs elfje
Gefeliciteerd meid!! Haha lijkt me duidelijk genoeg Moet zeggen dat ik het voor mezelf pas echt geloofde na een digitale test van clearblue..
SUPER MEGA GEWELDIG!!!! Gefeliciteerd!!! Echt te gek!!!! Als je 4 dagen overtijd bent/was dan kan het zo zijn dat we gelijk opgaan........... Mijn laatste menstruatie was op 27 mei, ik ben dan volgens de calculator op 9maand.com op 3-3-2007 uitgerekend! Zou leuk zijn als dat bij jou ook zo is...........
hahaha ja gelijk op gaan Ik denk ook dat ik een paar dagen langer zwanger ben dan 4 weken. Maar ik weet de exacte datum niet meer hihihi Nog even wachten en dan naar de verloskundige bellen voor een afspraak....dan weet ik het zeker Echt loop de hele tijd rond met m'n hoofd in de wolken