hier ben ik weer terug van weg geweest en .........................................ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!! ik durfde er niet meer aan te denken ik weet ook niet zeker of mijn banner klopt maar ik had 2 hele mooie duidelijke strepen (en kan t nog niet geloven hihi) en ik ben zo verschrikkelijk duizelig en steekjes in mn buik maar ik dacht zal me wel niet lekker voelen mijn man zei doe a.u.b een test want het is weer zo ver ik ga proberen niet bang te zijn en er heel hard van te genieten maar t zal moeilijk zijn zal echt blij zijn dat ik uit de gevarenzone ben ik ben zo gelukkig ik hoop zo erg dat het zo mag blijven veel liefs mieke
Heel erg gefeliciteert!! Ik hoop dat je een verschrikkelijke mooie zwangerschap tegemoed gaat en er lekker van kan genieten!
Gefeliciteerd Mieke. Ik hoop dat alles goed zal gaan met je zwangerschap. Vast! Geniet ervan Liefs Bibi
wat fijn te horen,proficiat en ik weet er alles van die onzekere tijd,killing is t! succes met deze spannende tijd gr sam
wat een heerlijk nieuws!! gefeliciteerd en ik hoop dat je wat kunt genieten zonder te veel zorgen. Karin