Ik ben een beetje in shock Ik had rond de 21e of 22e eisprong, op zaterdag of zondag. En alleen die vrijdag de 20e geklust. Ik ging er vanuit dat het niks werd, ivm weinig klussen dus heb aardig wat rauw vlees gegeten en paaseitjes met rum. Nod naderde, geen zere borsten zoals de vorige keer dus zal idd wel niks voorstellen. Maandag geen bloed. Misschien latere eisprong? Dinsdag geen bloed. Hm vandaag, geen bloed? Eergister en gister negatief getest, en vanmorgen ook. Krijg zere buik en eierstok. Ovu test gedaan en een laatste zws test, just in case. Is mijn zws test ineens positief?! Ik snap er niks meer van en hoop dat het dit keer goed gaat. Doordat mijn eileider zo'n pijn doet en gezien de vorige miskraam heb ik er niet veel vertrouwen in tot dat het tegendeel bewezen is. maar we blijven duimen..
Fijn!!! Van harte! Super dat ke weer zwanger bent na n miskraam 😃👍 Onverwachts, maar super toch?!
O spannend maandag een echo kimlee! Hopelijk zie je een mooi knipperlichtje Lindaatje ja erg onverwacht maar wel blij. Verdrietig dat je ook een mk hebt gehad. Ik hoop dat je ook weer gauw zwanger bent en dat dan goed gaat!
Gefeliciteerd aan alle zwangeren!! Wij hebben in december een miskraam meegemaakt. We zijn bezig voor ons eerste kindje. Nu Weer meteen de eerste ronde na de miskraam zwanger. We zijn er heel erg blij mee maar vinden het ook heel erg spannend. Ik probeer mezelf maar een beetje bezig te houden met van alles werk enz maar dan nog let je op elk kwaaltje wat komt en ineens weer weg is. Mijn borsten zij af en aan gevoelig. als het dan even weg is maak ik me daar wel even druk om. Terwijl ik wel weet dat het niks hoeft te betekenen. 19 Maart de eerste echo dus ik ben erg benieuwd.
Oh zo herkenbaar helaas! Ik heb as dinsdag de 1e echo. Ben gewoon al een paar dagen aan het hyperventileren. Zo spannend vind ik het! Is er wat te zien? Zit het op de goede plek? Klopt het hartje? Gaat alles goed daarbinnen? Gek word je ervan! Een achtbaan van emoties! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!