Witte afscheiding 3 dagen na ovulatie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Avy92, 3 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avy92

Avy92 Lid

3 apr 2018
    12
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb sinds een paar dagen steeds witte afscheiding ( za 31-3 ovulatie), de woe en vrij daarvoor nog sex gehad. Nu heb ik de afgelopen 3 dagen een onbestemd gevoel, ben soms down en kan niet terug herleiden waardoor dit komt.
    Proberen nu 5 maanden zwanger te worden van ons 2e kindje ( eerste is net 2 jaar).
    Mijn vraag: hadden anderen dit ook en waar komen de stemmingswisselingen vandaan? Bij 1e niet gehad.. ook witte slijm de afgelopen 5 maanden niet gehad, nu voor het eerst.

Groetjes Avy

2. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    Ik merk aan mezelf dat ik de laatste keer en nu weer na me ei wat down ben. Gewoon omdat ik steeds er mee bezig ben of het nu wel gelukt is. Il weet het het is niet goed. Maar het lukt me ook niet om er niet mee bezig te zijn.
    Ik hoop voor ons beide op een mooie test over 2 weekjes.

3. Avy92

Avy92 Lid

3 apr 2018
    12
    0
    1
    Vrouw
    Ik hoop het ook. Probeer er deze keer niet te bewust aan te denken, maar als je dan steeds rare dingen opvalt dan kan je niet anders ;). Ben normaal helemaal niet down, ben altijd wel vrolijk. Er is ook niks ergs gebeurt of stress, juist tegenovergestelde. Maar snauw mijn man nogal vaak af en heb een kort lontje. Voelt gewoon niet zoals mijzelf. Dus was benieuwd of het dus door een ZS zou kunnen komen doordat mijn hormoonhuishouding van slag is.

4. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    Dat kan natuurlijk zeker! Maar zijn die klachten dan niet al heel snel?
    Ik heb geen idee hoor . Maar ik.had pas echt stemming wisselingen als ik eigenlijk ongesteld moest worden. Dus na me nod.
    Ik hoop voor jou dat het zo is. Alleen niet dat je dan je je hele zs zo voelt haha

5. Avy92

Avy92 Lid

3 apr 2018
    12
    0
    1
    Vrouw
    Zou zeker snel zijn, geen idee. Niet iedereen zal ook echt tijdens de ovulatie zwanger raken. Ik heb vorige week vaak sex gehad, en dus afgelopen zaterdag mijn echte ovulatie. Het viel mij gewoon op al die " kwaaltjes" en dan ga je er vraag tekens bij zetten

6. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    Snap ik. Doe ik ook

7. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Voor zwangerschapskwaaltjes is het echt nog te vroeg, ik hoop voor je dat je over een kleine 2 weekjes 2 mooie streepjes mag zien op een zwtest:)
    Witte afscheiding heb ik ook na mn ei gehad nu :)

8. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    Snap ik. Doe ik ook

9. Avy92

Avy92 Lid

3 apr 2018
    12
    0
    1
    Vrouw
    Zou inderdaad snel zijn. Heb echt die afgelopen 5 maanden dit dus niet gehad ( emoties en veel wit slijm). Bij de 1e weet ik dat niet meer, heb daar toen niet op gelet. Ben idd benieuwd of het over 2 weken al zover is;)

10. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Bewust of onbewust let je nu veel meer op dingen :) heb ik ook hoor, is heel normaal! Ik ga duimen voor je ;)

11. Avy92

Avy92 Lid

3 apr 2018
    12
    0
    1
    Vrouw
    Heb nu sinds vandaag ook mensruatie achtige kramp. De hele tijd. Bij het plassen zelfs iets erger. Herkent iemand dit?

12. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ik herken de witte afscheiding en de krampen, ook hier zo snel na ovulatie, bijna direct. En ik was zwanger. Zegt niks natuurlijk, maar herkenbaar is het wel :)

13. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Tja kwaaltjes direct na de ovulatie zeggen natuurlijk niks. Je bent pas zwanger als een bevrucht eitje zich innestelt in de baarmoeder en dat duurt meestal 6-10 dagen, dan pas maakt je lichaam het zwangerschapshormoon aan en kun je kwaaltjes krijgen. Hoewel de meeste kwaaltjes in het begin nog worden veroorzaakt door progesteron, wat je sowieso aanmaakt na je eisprong, zwanger of niet zwanger...

Sado vindt dit leuk.
  14. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik heb ook elke keer een paar dagen na mijn ovulatie witte afscheiding. Voor mij is dat een teken dat de eisprong is geweest. Verder zegt het helaas nog helemaal niets. Je kunt helaas niets anders doen dan afwachten. Succes op het wachtbankje

15. Avy92

Avy92 Lid

3 apr 2018
    12
    0
    1
    Vrouw
    Heb sinds vandaag veel pijn in mijn baarmoeder en baarmoedermond. Zo erg dat ik niet kon zitten of echt staan. Ben er zelfs voor naar de HAP geweest. inwendig gecontroleerd (vingers voelen) en baarmoedermond was erg gevoelig/pijnlijk. Ook voor de zekerheid plas nagekeken op blaasontsteking, maar die was negatief. Moet morgen langs bij eigen huisarts met opnieuw plas en evt doorverwijzing gyna. Ik zit nu 5 dagen na mijn ovulatie. Zijn er dames geweest met hetzelfde? En bleek je daarna zwanger?

16. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Ik herken de pijn maar bij mij was dat altijd te herleiden naar de eisprong. Het beetje vocht wat daarbij vrij kwam zorgde voor nogal wat pijn rondom mijn eierstokken/baarmoeder.

De keren dat ik zwanger was niets gemerkt overigens. Probeer je niet te veel te fixeren op een zwangerschap. Je zit nu pas 5DPO? Dan is het echt nog erg vroeg voor symptomen. Hoe heb je trouwens je eisprong gevonden?

17. Avy92

Avy92 Lid

3 apr 2018
    12
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb mijn ovulatie bijgehouden in de Flo app en 2x een ovulatie rest gedaan. In 90 % vd tijd zit mijn cyclus goed, vandaar dat ik dit ook zo goed weet. Ik probeer mij ook oprecht er niet te veel mee bezig te houden, maar als je pijn krijgt en niet snapt waar het vandaan komt ga je bij je zelf vraagtekens zetten. Vandaar;)

18. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    En die ovulatietest was positief op welke datum? Overigens geen ervaring met de Flo App. Grote kans dus dat je wellicht nog wat korter geleden je eisprong hebt gehad? Dan zouden je klachten nog best de nasleep van de ovulatie kunnen zijn. Dit in combinatie met afscheiding klinkt toch wel als een ovulatie/ovulatiepijn.

19. Avy92

Avy92 Lid

3 apr 2018
    12
    0
    1
    Vrouw
    Was op de 31e maart echt dik positief. En de dag erna niet meer. Vandaar dat ik weet wanneer mijn ovulatie is geweest. En liep ook gelijk met de app. Gaat mij nu niet zozeer om wanneer ik mijn ovulatie heb gehad, maar of er meer dames zijn geweest met dezelfde pijn rond dezelfde tijd vd cyclus

20. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    31 maart positieve ovulatietest = uiterlijk 2 april je eisprong. Dus nu 3DPO.

Maar je wilt blijkbaar alleen verhalen van vrouwen die op 3 DPO al voelden dat ze zwanger waren/dezelfde klachten hadden maar die ga je helaas niet krijgen. Het vruchtje is nu nog niet ingenesteld en dat betekent dat er ook nog geen HCG wordt aangemaakt. En dat is juist wat zorgt voor zwangerschapssymptomen.

Begrijp me niet verkeerd, hoop voor je dat het raak is maar dat is nu niet wat je klachten veroorzaakt.

Deel Deze Pagina