Helaas even mijn kinderwens in de wacht...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marleen1979, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    We zijn nu in ronde twee maar we gaan er heel even mee stoppen..
    Ik voelde me al een tijdje niet helemaal goed. Ik ben gisteren naar de huisarts geweest en moest vandaag bloedonderzoek laten doen en een hartfilmpje laten maken. Mijn hartfilmpje was niet goed... Dat had ik helemaal niet verwacht eigenlijk! Ik weet niet precies wat er niet goed is, dat hoor ik volgende week pas. Maar er zijn afwijkingen gevonden. Daardoor lijkt het me even beter om onze kinderwens in de wacht te zetten totdat ik weet wat er precies is en wat ze willen gaan doen. Ik hoop dat het meevalt allemaal.. Maar natuurlijk wel even jammer!

2. Tjee Marleen, wat ontzettend balen! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en kun je binnenkort gewoon weer verder!

Knuf Jelske

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    He, wat balen voor je, ik hoop dat ze snel meer kunnen vertellen en dat het allemaal okay is!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Marleen,
    Dat was vast behoorlijk schrikken zeg! Je eigen gezondheid gaat natuurlijk boven alles, maar hier had je zeker niet op gerekend.
    Ik hoop dat het gesprek positief uitpakt voor je!
    Sterkte meid!
    Elmo

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Het is echt balen ja.. Ik had hier zeker niet op gerekend. Ik moet wel zeggen dat ik uit een familie kom waar veel hartziekten voorkomen. Maar ja, ik ben pas 27 en had hier geen rekening mee gehouden. Maar ik ga er vanuit dat het wel mee zal vallen allemaal. Voor de zekerheid vrijen we nu maar even niet meer zonder condoom, want ik wil wel eerst zekerheid hebben wat ik heb en wat ze willen gaan doen. Ik wil niet het risico lopen dat ik straks zwanger ben en dat door behandelingen het kindje gevaar zou lopen.

Ik hoop dus zeer snel er weer voor te kunnen gaan! Nu alleen nog wachten op de bloeduitslagen!

6. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    hoi marleen,

das idd even schrikken
    ik heb zelf een aangeboren hartafwijking, maar weet wel dat het geen probleem is om daarmee zwanger te worden, als zijn de HA en cardioloog wel op de hoogte van onze 'bezigheden'
    succes met wachten en laat het ons weten hoe nu verder

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    De huisarts belde me net. Ze had de uitslag even bekeken van de ECG en bevestigde dat er afwijkingen te zien zijn. Ik zal doorverwezen worden naar de cardioloog.Wel attent dat ze meteen naar mij gebeld heeft! Er staat nu een afspraak voor volgende week donderdag, dan zijn de bloeduitslagen ook binnen. Een spannende tijd dus.. Wel heel vervelend dat we het zwanger worden nu even uit moeten stellen, maar dit gaat voor.

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    En zo zie je maar.. het leven valt niet te plannen... Toen ik zwanger wilde worden dacht ik: Als we het nu doen, dan is het meteen raak en dan komt de baby eind augustus. Maar ik was niet meteen zwanger en nu komt dit er weer tussen helaas...

9. je eigen gezondheid gaat voor!
    veel sterkte ik hoop dat alles goed is/komt...

en dan straks maar in 1 keer zwanger ;)

sterkte
    renske

10. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Sterkte en succes!

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Dank jullie voor het medeleven. Doet me wel goed!

12. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Ow Marleen....dat is wel ff schrikken.
    Maar je eigen gezondheid gaat natuurlijk voor alles.
    Ik hoop voor je dat je snel weer helemaal in orde bent en weer verder kunt "werken" aan je kinderwens.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
    Noa

13. appeltje

appeltje Niet meer actief

Jeetje, wat naar Marleen!
    En ik moet bekennen dat ik helemaal weet hoe je je voelt. Ook ik moest na 2 rondes stoppen met proberen zwanger te worden vanwege onderzoeken en een operatie aan mijn nier (zie topic http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=)
    Nu bijna een half jaar later hebben we weer groen licht gekregen..

Een hele dikke knuffel.... en ik hoop dat het helemaal goedkomt met je gezondheid, want dat is inderdaad nu het allerbelangrijkste.

Liefs en knuffels,
    Appeltje

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb je verhaal gelezen Appeltje. Heftig he, als je even niet zwanger mag raken.. Het is zo dubbel allemaal. Aan de ene kant wil ik het zo graag en had ik me er wel op ingesteld en nu moet ik dat plan even aan de kant zetten en de onderzoeken afwachten. Ik ga er daarna wel vanuit dat we er weer voor kunnen gaan. Maar tot die tijd zal ik toch geduld moeten hebben...

15. appeltje

Ja, het is niet leuk om die omschakeling weer te maken. En dan weer die condooms.... bweehhh.... want ik neem aan dat je niet weer aan de pil gaat?

Uiteindelijk is het bij mij toch heel snel gegaan.... kon eerder geopereerd worden (november) en de wachttijd ivm de littekens werd ook behoorlijk naar beneden bijgesteld. Ik ben gestopt met babywebsites en zwangerschapsboeken, want anders word je steeds geconfronteerd met iets dat je nog niet mag. Ik moest mijn temperatuur een paar maanden in de gaten houden (ivm infectie voor en vlak na de operatie) en ben dit toen gaan bijhouden in www.fertilityfriend.com. Zo kon ik in ieder geval wel inzicht krijgen in mijn cyclus. Misschien voor jou ook een idee?

Heel veel succes met alle onderzoeken en uitslagen! Hou je ons een beetje op de hoogte? Als er iets is kan je altijd en pb sturen...

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ga inderdaad niet weer met de pil beginnen. Het kan ook best zijn dat ik vrij snel toch weer kan starten met zwanger worden hoor. Ik heb er geen idee van eigenlijk. Maar dat vraag ik dan de volgende keer even aan de huisarts wat de plannen zijn.

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Jeetje, das schrikken zeg! Ik wens je heel veel sterkte!

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Vandaag ging het weer niet goed... Ik ga wel gewoon naar mijn werk. Opeens werd ik weer heel erg duizelig en raar in mijn hoofd. Ik was net buiten dus ik rilde van de kou en aan de andere kant kreeg ik het ontzettend warm; zweten o.a. Even later is dit weer weggegaan. Ik was echt bang dat ik flauw ging vallen.. Wat een toestand allemaal zeg!

19. appeltje

Is dat een typische klacht die bij jouw diagnose hoort of kan het ook iets anders zijn? Die klachten heb ik ook wel eens, maar dan de eerste dag van mijn menstruatie. Maar het lijkt ook een beetje op hyperventilatie of een paniekaanval. Heb je de huisarts al gebeld?

Ik vind het echt heel naar voor je!

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben met deze klachten dus naar de huisarts gegaan. Sinds zaterdag had ik dat ineens en ik ging er vanuit dat het wel vanzelf over zou gaan. Dat was dus niet zo. En daarom heb ik maar even een afspraak met de huisarts gemaakt. En zo is het balletje gaan rollen. Achteraf had ik dit wel vaker, maar nooit langere tijd achter elkaar. Mijn menstruatie heb ik nog lang niet en normaal heb ik dat ook niet op de eerste dag. Ook heb ik geen paniekaanvallen of zo.. En ook geen hyperventilatie. Ik wacht gewoon even af... Maar het is wel rot!

Deel Deze Pagina