hoi meiden wij zijn nu aan het proberen voor een 2e kindje , ik had een paar dagen geleden bij het afvegen een beetje rozigbloed aan het toiletpapier hangen ( sorry voor de details ) daarnaa verloor ik bruinig verlies.. 1 dag heb ik dat gehad en voor de rest nix meer..geen menstruatie te bespeuren ..wie had dit ook of wat kan dit zijn? groetjes en alvast bedankt voor te reageren .*.Sara.*.
Waar zit je nu in je cyclus? kan best zijn dat het de eisprong of de innesteling is geweest. Of misschien heb je nog last van ontpillen?
ik zou normaal denk ik volgende week mijn menstruatie moeten krijgen.. of iets minder dan een week..weet het niet percies dus zou het niet weten wat het zou kunnen zijn..
ik heb namelijk ook last van zo'n menstruatiepijn..al van vorige week, kmoet wel zeggen dat het nu minder is voor de momment.. groetjes
Dan kan het een innesteling betekenen, maar ook je eisprong. Mijn ei springt ook pas heel laat in mijn cyclus.. je moet maar gewoon afwachten meid, meer kan ik er ook niet over zeggen Succes!