help bloedverlies, geen buikpijn

Discussie in 'Miskraam' gestart door kinderwenZ, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kinderwenZ

5 jan 2010
    18
    0
    0
    wie kan me helpen?
    ik ben op dit moment 5 weken en 2 dagen zwanger
    Ik heb op dit moment bloedverlies,
    het begon met een heel klein beetje,
    toen werd het een een beetje bruin bloed(oud bloed)
    maar nu heb ik ben wel wat helder rood bloed verlies.
    het word steeds meer.

Ik heb op dit moment geen last van buikpijn of krampen ofzo.
    had vanmorgen wel even twee krampen toen ik in bed lag, maar dat heb ik elke ochtend rond dezelfde tijd want dan moet ik ook naar de wc om te poepen(sorry)

wie heeft er raad voor mij???

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

heb je er ook stolsels bij?
    zo niet, dan wil het lang niet altijd zeggen dat het een miskraam is.

Ik zou adviseren om contact op te nemen met een vk of gyn

Iig heel erg veel sterkte!Hoop dat alles goed is

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hey meid,

Ik heb dit ook gehad met het zelfde aantal weken als jij nu bent.
    Ik had met de grote boodschap teveel druk op de onderkant gezet waardoor er een bloedvaatje gesprongen is. Eerst waren het een paar drupjes helder rood bloed, toen ik iets later in bed lag voelde ik wat lopen. Dit was alleen maar bloed. Heb verschrikkelijk gehuild die avond, wat voelde ik me beroerd. Heb hierover ook gewoon de vk gebeld. Die ging ook van het ergste uit.

Maar het rare was dat ik geen buikkrampen had en totaal geen stolseltjes verloor. Ik moest alleen nog 3 weken wachten tot mijn volgende echo. Toen bleek dat het kleine ukkie het prima naar zijn zin had binnen in me buik, heb ik mijn emoties maar even de rije loop gelaten. En zie nu, ik loop alweer tegen het einde aan.

Ik denk zolang je geen stolsels verliest en geen buikkrampen hebt, je je geen zorgen moet maken. Blijf hoop houden, ook al is dit moeilijk.

Liefs Belliebel.

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Ik had hetzelfde als jou (ook geen pijn)... maar helaas kan ik je geen goed nieuws brengen want bij mij bleek het toen mis te zijn (zie mijn onderwerp in de buurt van deze).

Toch hoop ik dat jij meer geluk hebt dan ik!!

Sterkte en laat je weten hoe de eerste echo is gegaan?

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik zou als ik jou was de vk/gyn bellen en je mag gewoon de spoedlijn bellen, want onder spoed verstaan ze ook een evt miskraam.
    Ik heb ook niet echt pijn gehad, wat steekjes meer niet en weinig bloed. Geen stolsels en geen vruchtje gevonden, maar helaas was het wel voorbij. Maar je vk/gyn kan je advies geven, dus neem contact met haar op. Ik hoop voor je dat er niets aan de hand is.

6. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ik zou ook de vk of gyn bellen hoor.
    En is het bloeden nu al minder of over???

7. kinderwenZ

5 jan 2010
    18
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties,

heb idd gisteren de vk gebeld en die zei dat we moesten afwachten, kan met 8 weken pas een echo maken.
    verlies nog steeds bloed, lijkt echt op een menstruatie.
    voel soms me buik wel maar niet echt heel erg pijn ofzo.
    Ik vind het moeilijk om te zeggen of er stolsels in me bloed zitten.
    weet niet presies hoe dat eruit ziet(misschien dom)
    Heb het idee dat het voornamelijk bloed met slijm is.
    ik ben echt zo verdrietig, kan de hele dag wel huilen.
    Ik weet het echt even niet meer!

8. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Stolseltjes zijn echt stukjes weefsel, ik heb vorige week een miskraam gehad en dat was echt met stolsel(tjes) en krampen..... wat heviger dan bij een menstruatie.

Ik hoop voor je dat het een onschuldig iets is en dat de kleine lekker blijft plakken bij je.

Liefs

9. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Mijn vk heeft met spoed een echo geregeld in het ziekenhuis tijdens mijn vmk, mocht meteen komen maar in overleg gewacht tot ik 6 weken en 6 dagen zou zijn geweest. Dit omdat als er wel nog iets zou zitten, ze het beter konden beoordelen. Een eerdere echo kan wel geregeld worden door je vk. Dus als je echt zekerheid wil, zou ik daar wel op aandringen.
    Heel veel sterkte, ik hoop dat het onschuldig is en er niets aan de hand is.

10. kinderwenZ

5 jan 2010
    18
    0
    0
    iedereen bedankt voor de reacties,
    helaas ook hier een miskraam.

xxx

11. drie

drie Lid

20 nov 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meid,
    wat jammer voor je !
    Cho, ik weet eigelijk totaal niet wat ik moet zeggen...
    Ik herkende je verhaal een beetje.
    Ik ben ook ontzettend bang voor de moment.
    Ik ben een goei 10 weken ver en heb volgende week donderdag een eerste afspraak bij mijn gyn. Voor eerste echo + bijhorende testen.
    Mijn angst komt gewoon door mijn gevoel.
    Ik heb rond de 7 weken ook een klein beetje bruinig bloed verloren, maar het was naar mijn gevoel verwaarloosbaar.
    Nu, aangezien dit mijn derde zwangerschap is en ik dit bij mijn twee vorige zwangerschappen nooit heb gehad, maak ik me toch een beetje zorgen.
    Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij mijn huisdokter voor een bloedprik om na te gaan hoe de waarden staan.
    Zodat ik toch met een gerust hart kan uitkijken naar de eerste echo van volgende week...

Meid, ik wens je enorm veel sterkte, ik voel echt waar héél erg aan dat dit verschrikkellijk veel pijn doet. Ik hoop dat je snel weer een gelukkige zwangere mama bent!!

TOY TOY !!

Groetjes,
    van mij ...

Deel Deze Pagina