hallo dames . ik ben nu 16 weken zwanger en heb heel snel blauwe pleken als ik me stoot ofzo hier voor had ik hier nooit last van heeft dat ook met de zwangerschap te maken
ooit gehoor van geduld? niet iedereen heeft meteen tijd om te reageren die ervaring daar mee heeft (ook niet iedereen zal daar ervaring mee hebben denk ik zo) als je echt twijfelt zou ik even met je VK overleggen (of je ouders ofzo, misschien dat je moeder het ook heeft gehad, je lijkt vaak met je zwangerschappen op je moeder, als ik hier thuis kijk is dat zeker waar)
Ik heb ook een blauwe plek gehad, maar weet niet of me gestoten heb. Voorheen had ik hier ook nooit last van. Ik loop al 2 weken met een blauwe plek en ga nog mijn VK bellen. er bestaat een zalf tegen blauwe plekken van vsm "vallen en stoten" om de doorbloeding te bevorderen. Kan geen kwaad tijdens de ZW. groetjes esma79
wat ik wel heb gehoord is dat je exstra goed moet smeren als je snel blauwe plekken hebt ,dat betekend dat de huid dun is ,dus striae kan dan ook sneller onstaan.... kan zijn dat je mischien ook sneller spataderen krijgt mischien steunkousen gebruiken .. ik zeg maar wat ik gehoord heb of het waar is weet ik niet zeker natuurlijk ..