Hallo dames, Ik heb nog een laatste vraagje ivm slijmpjes. zaterdag had ik nl het rekbare slijm waarover zoveel gepraat word. Ik superblij! En geklust natuurlijk... Nu merkte ik gisteren dat mijn slijm nog steeds rekbaar was. Vandaag niet? Volgens mijn calculator zou ik morgen de innestelling kunnen hebben. Maar is het dan vandaag te laat om nog te klussen of hoe zit dat nu?
zoals hierboven al aangegeven... extra klussen kan nooit kwaad. Ik hoor heel regelmatig dat het eitje iets later was dan voorzien... so go for it
Hoi Jelly. Ik moest van me gyna 2 dagen voor me eisprong gemeenschap hebben want dan ben je het vruchtbaarst als je eisprong komt. Ik weet niet wanneer je je eisprong heb gehad want dan zou het nu niet veel meer uit maken om gemeenschap hebben, het is wel altijd goed en fijn Groetjes Jolie
Volgens mijn ha blijft dat rekbare slijm een tijdje aanwezig, dus het begint een paar dagen voor de eisprong en blijft daarna ook eventjes aanwezig. Maar écht vruchtbaar ben je natuurlijk maar de uren dat je ei er effectief is.