6 dagen overtijd, maar nog steeds niks

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Alina, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alina

Alina Actief lid

2 aug 2006
    129
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik heb jullie advies nodig. Ik ben ongeveer 6 dagen overtijd. Ik heb op mijn NOD urine bij de HA gebracht voor een zwangerschapstest. Uitslag negatief.
    Dat kan ik me nog wel voorstellen, maar ik heb vanochtend weer getest, maar die is ook negatief.

Een vriendin heeft geadviseerd om predictor test te kopen want die zijn betrouwbaarder, weet iemand waar ik die kan kopen?

En ik heb voor maandag een afspraak met mijn huisarts gemaakt, omdat ik echt niet meer weet wat ik moet doen. ik ga om de uur naar de wc om te kijken of ik niet alsnog ongi ben geworden.

Mijn cyclus is altijd 21 of 25 dagen, de laatste paar maanden is mijn cyclus iedere maand 21 dagen.

begrijp ff helemaal NIKS meer..

2. Niet meer actief

predictor is gewoon bij de apotheek te koop of bij de DA Drogist.
    En als je altijd een regelmatige cyclus hebt gehad dan moet het toch nu wel raak zijn!?
    Mss heb je wel te weinig HCG in je urine.... dat kan ook.
    En ja predictor vindt ik wel een goeie, wel vrij duur volgens mij iets van 11,95 voor eentje!
    Maar smaken verschillen en ervaringen natuurlijk ook!

kus Swiggy ;)

3. succes meid!
    groetjes wendy

4. Alina

Alina Actief lid

2 aug 2006
    129
    0
    0
    Dan ga ik morgen zo een predictor test halen, maar ik ga nog niet testen. Ik hou vol tot het weekend

thanks!

5. Niet meer actief

Hoi zou zelf geen predictor nemen want die heeft meer HCG nodig, je kunt ook hier van deze site testen nemen matcare prima testen en zijn niet zo duur! ;) ik wens je veel succes ermee.
    jennie72

6. Niet meer actief

gefeliciteerd MOM TO BE!

Maar ik zei net ook al dat ervaringen verschillen..... :)

7. Niet meer actief

8. Niet meer actief

Ha Ha :)
    jennie72

9. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Kun je bij de huisarts geen bloedtest laten doen. Deze zijn zekerder.

10. Niet meer actief

en heb je nog een keer getest?
    ben benieuwd

11. Alina

Alina Actief lid

2 aug 2006
    129
    0
    0
    Nee mijn ha is maandag pas weer bereikbaar. Ik heb dan een afspraak met hem. Ik ga nog niet testen. Dat bespaart mij heel wat teleurstellingen. IK ga maandag met de dokter even goed praten en vragen wat ik nu moet doen.
    Ik ben bang dat ik alsnog ongi word...steeds als ik buikkramp of rugpijn krijg denk ik shitttt..ik ben ongesteld, maar als ik naar de wc ga is er niks aan de hand..wordt er een beetje para van :(

12. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    ik wil je niet onderuit halen meisje , maar ik was eens 10 dagen overtijd en njah de duiveltjes waren er..ook al was ik bijna zeker dat ik zwanger was :( maar ik hoop natuurlijk dat het bij jou wel goed nieuws gaat geven!
    dikke knuffel
    sara

13. Niet meer actief

hoop het nietvoor je maar het kan ook zijn dat door de spanningen de duveltjes wegblijven he
    ik heb het eens gehad dat ik dacht dat ik zwanger was maar dit niet wilde toen was toen nog erg jong hihihi en werd maar niet ongeteld omdat ik dat door spanningen tegenhield
    jij wilhet wel maar ook die spanningen kunnen de boel ophouden
    hoop uiteraard dat je gewoon zwanger bent hoor meis

14. marianne 28

29 sep 2006
    49
    0
    0
    informatiebaliemedewerkster
    almelo
    Nou bij mij duurde het 5 dgn voordat ik eindelijk positief testte. Dus bij sommigen duurt het gewoon wat langer. Maak je geen zorgen. Ga maandag gewoon naar de huisarts en laat een bloedtest doen dan ben je gelijk van alle onzekerheid af. Succes meid. :D

15. Alina

Alina Actief lid

2 aug 2006
    129
    0
    0
    Weet je wat het rare is, ik heb ALTIJD al een regelmatige cyclus gehad. Ik ben nooit een dag eerder of later ongesteld. Ik voel het gewoon aan dat ik ongesteld ga worden, deze gevoel heb ik nu al de afgelopen 2 weken, maar wel ietsje anders.
    En ik stress al de afgelopen jaar om zwanger te worden, dus ik denk niet dat de duveltjes daarom wegblijven.

Mijn lichaam houdt me voor de gek, of ik ga zelf gek worden als het zo door blijft gaan.

Ik denk dat ik maandag wel zeker nieuws zal hebben..ik hoop positief natuurlijk!

Deel Deze Pagina