dubbel gevoel

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door Inez01, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Hier een mama van 2 zoontjes (zomer 4 en zomer 1 jr), al geruime tijd zonder werk, volop tijd om te genieten, maar zou zo graag weer aan het werk zijn. Weer wat anders. Probleem is dat het niet wil lukken..... Dan weer geen mogelijkheid tot parttime, dan weer te ver bij huis vandaan, dan weer niet alle vereiste opleidingen (maar ja dat heb je toch als je een carriereswitch wil maken)......

2. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Zolang je het financieel nog goed kan redden, zou ik mijn zegeningen tellen ;)
    Dan is dit toch wel een luxe probleem.
    Het zou wel leuk voor je zijn als je iets kan vinden, maar als het niet nodig is dan kan je het zien als een genot dat je er altijd voor je kids kan zijn.
    Als ze ziek zijn of vakantie hebben oid, dan ben je er altijd voor ze.
    (In ons geval zal ik moeten werken om rond te kunnen komen, en ondanks dat ik werken best graag doe -al moet ik nu even afwachten, ik ga in juni beginnen aan iets nieuws- soms mis ik de luxe van altijd voor je kids zelf te zijn.)
    Dus als ik jou was zou ik genieten van wat je hebt, gewoon blijven proberen en als het tijd is komt die baan vanzelf op je pad.
    In ieder geval veel succes

3. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Oh, maar ik ben ook wel heel blij dat ik er voor mijn kindjes ben, zo is het niet. Ik weet nu al dat als ik wel werk vind ik het lastig vind om weer om te schakelen, maar goed dat zien we dan wel.

Tot die tijd geniet ik volop. Nu nog mooi weer.... lekker veel buiten.

4. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Zou heel graag willen ruilen met je..... WIl niet meer werken...

Deel Deze Pagina