Hallo mensen, Het is zover.. Manlief en ik wilden al een poosje een kindje. Ik was er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig deze maand. Bedacht me vanmorgen toen ik wakker werd; tjoh ik zou eigenlijk nu ongesteld moeten zijn maar dat ben ik nog niet.. Verder niet meer aan gedacht. Tot ik tussen de middag zo maar dacht; Ik heb nog ovulatietesten liggen, laat ik er daar eens 1 van proberen. Als die positief test kan ik een zwangerschapstest gaan halen. Ik de digitale ovutest van ClearBlue gedaan en ja hoor; een grote smiley! Ik als een razende naar de kruitvat en de digitale zwangerschapstests gehaald van CB. 2x getest en beiden binnen een minuut ZWANGER! Ik ben nog hartstikke onzeker, heb zoiets van; ik kan elk moment toch nog ongesteld worden. Maar ja, die testen liegen er niet om toch?! Joehoe, wij zijn blij!
Onwerkelijk he?! Maar na twee positieve testen (Eigenlijk drie haha) kun je inderdaad wel stellen dat je hartstikke zwanger bent! Gefeliciteerd!
Wat een leuke reacties allemaal, dankjewel! Ik voel van alles maar ben toch nog bang morgen toch ongesteld te worden.. Hopen van niet!